Starszy inspektor w Biurze Prezydenta ds. Kultury
Kandydaci na to stanowisko muszą spełniać określone wymagania, a zakres obowiązków obejmuje zarówno zadania biurowe, jak i działania w terenie.Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe w jednym z kierunków: administracja, ekonomia, prawo lub humanistyka.
- Minimum 4-letni staż pracy oraz 2-letnie doświadczenie zawodowe w administracji publicznej.
- Umiejętność samodzielnej redakcji pism urzędowych i koordynacji projektów.
- Dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office).
- Obywatelstwo polskie, pełnia praw publicznych i niekaralność.
- Znajomość środowiska kulturalnego Gdańska
- Doświadczenie w pracy w instytucjach kultury
- Umiejętność współpracy z różnorodnymi środowiskami artystycznymi
- Wysoka kultura osobista, umiejętność pracy pod presją czasu i gotowość do rozwoju zawodowego
Jak aplikować? Dokumenty aplikacyjne należy składać w Urzędzie Miejskim w Gdańsku przy ul. Nowe Ogrody 8/12 lub przesyłać pocztą do 17 października 2024 r. Szczegółowe informacje dotyczące aplikacji można znaleźć na stronie urzędu.
Podinspektor/Inspektor w Wydziale Budżetu Miasta i Podatków
Urząd otwiera rekrutację na stanowisko w zespole finansowym, gdzie czeka możliwość pracy przy kluczowych procesach związanych z budżetem miasta oraz podatkami. Poszukiwani są kandydaci z doświadczeniem w pracy w sektorze publicznym lub kancelariach prawnych. Stanowisko wymaga solidnych umiejętności analitycznych, a także biegłej obsługi systemów komputerowych.Niezbędne kwalifikacje:
- Wykształcenie średnie i co najmniej 3-letni staż pracy w jednostkach sektora finansów publicznych lub kancelarii prawnej, lub w firmie doradztwa podatkowego
- Alternatywnie: wykształcenie wyższe i minimum pół roku doświadczenia w powyższych obszarach
- Doskonała znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office)
- Umiejętność analitycznego myślenia, redagowania pism, swoboda komunikacji pisemnej
- Obywatelstwo polskie, pełnia praw publicznych, nienaganna opinia oraz brak karalności
- Wykształcenie wyższe prawnicze, ekonomiczne lub administracyjne
- Znajomość przepisów związanych z podatkami lokalnymi, ustawą Ordynacja podatkowa
- Dobra organizacja pracy, samodzielność oraz odporność na stres
Jak aplikować? Dokumenty aplikacyjne należy składać do 16 października 2024 r. w Urzędzie Miejskim w Gdańsku. Szczegóły dotyczące rekrutacji oraz wymaganych dokumentów dostępne są na stronie internetowej Urzędu.
Inspektor/Starszy inspektor/Główny specjalista ds. księgowości w Wydziale Finansowym
Poszukiwani są kandydaci z doświadczeniem w księgowości, którzy chcieliby dołączyć do zespołu odpowiedzialnego za ewidencję dochodów budżetowych miasta.Niezbędne kwalifikacje:
- Wykształcenie średnie i co najmniej 5-letni staż pracy lub wykształcenie wyższe i minimum 3-letni staż pracy
- Minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w księgowości
- Znajomość regulacji prawnych dotyczących rachunkowości, planów kont, sprawozdawczości budżetowej oraz przepisów dotyczących klasyfikacji dochodów i wydatków
- Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office)
- Umiejętność analitycznego myślenia i interpretacji przepisów
- Obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych oraz niekaralność
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne
- Doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych
- Umiejętność profesjonalnej obsługi klienta
- Sumienność, dokładność oraz samodzielność w działaniu
- Nastawienie na rozwój zawodowy i chęć samodoskonalenia
- Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
- Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej dochodów budżetowych
- Przygotowywanie danych do sprawozdań budżetowych oraz finansowych
- Terminowe i prawidłowe księgowanie wyciągów bankowych
- Windykacja należności budżetowych
- Sporządzanie przelewów w systemie bankowości elektronicznej
- Obsługa klientów oraz wydawanie zaświadczeń
Jak aplikować? Aby wziąć udział w procesie rekrutacji, kandydaci są proszeni o złożenie kompletu wymaganych dokumentów (CV, list motywacyjny, świadectwa pracy itp.) do 15 października 2024 r. Dokumenty można składać osobiście w Urzędzie Miejskim w Gdańsku przy ul. Nowe Ogrody 8/12, pokój nr 40, lub przesłać pocztą na ten sam adres z dopiskiem „nabór na stanowisko Inspektor/Starszy inspektor/Główny specjalista ds. księgowości w Wydziale Finansowym K 220/24”. Szczegóły dotyczące procesu rekrutacji oraz wymaganych dokumentów dostępne są na stronie internetowej urzędu.
Kierownik Referatu ds. Zezwoleń na Sprzedaż Napojów Alkoholowych w Wydziale Polityki Gospodarczej
Na to stanowisko poszukiwani są kandydaci z doświadczeniem w administracji publicznej lub prowadzeniu działalności gospodarczej, którzy będą odpowiedzialni za nadzór nad wydawaniem zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.Niezbędne kwalifikacje:
- Wykształcenie wyższe
- Minimum 4-letni staż pracy lub 4-letni okres prowadzenia działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisk
- Znajomość przepisów prawnych regulujących obszar zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych; Umiejętność redagowania dokumentów, swoboda komunikacji pisemnej i ustnej
- Umiejętność analitycznego myślenia i pracy z przepisami prawnymi; - Biegła obsługa komputera (pakiet MS Office)
- Obywatelstwo polskie, pełnia praw publicznych, nienaganna opinia oraz brak karalności
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne, prawnicze lub marketingowe
- Doświadczenie w administracji publicznej
- Znajomość języka obcego
- Umiejętność negocjacji i zarządzania zespołem
- Dobra organizacja pracy, odporność na stres, samodzielność, komunikatywność
- Nadzór nad realizacją zadań Referatu oraz kierowanie jego pracą
- Wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych na terenie Gdańska
- Przygotowywanie projektów aktów prawnych związanych z działalnością Referatu
- Kontrolowanie przestrzegania zasad korzystania z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych Przyjmowanie klientów, prowadzenie rozpraw administracyjnych
- Monitorowanie zmian w przepisach prawa oraz prowadzenie wizji terenowych.
Jak aplikować? Aby wziąć udział w rekrutacji, należy złożyć dokumenty aplikacyjne (CV, list motywacyjny, koncepcję organizacji Referatu, kopie dyplomów, świadectwa pracy) do 10 października 2024 r. w Urzędzie Miejskim w Gdańsku przy ul. Nowe Ogrody 8/12, pokój nr 40. Oferty można także przesyłać pocztą, z dopiskiem „nabór na stanowisko Kierownik Referatu ds. Zezwoleń na Sprzedaż Napojów Alkoholowych K 219/24”. Szczegóły dotyczące procesu rekrutacji oraz wymaganych dokumentów dostępne są na stronie internetowej urzędu.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.