Inspektor ds. Polityki Zdrowotnej w Wydziale Rozwoju Społecznego
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe.
- Minimum 3-letni staż pracy.
- Znajomość przepisów: ustawa o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, ustawa o działalności leczniczej, ustawa o zdrowiu publicznym.
- Umiejętność analitycznego myślenia, wyciągania wniosków i ich formułowania.
- Komunikatywne formułowanie stanowiska w wypowiedziach ustnych i pisemnych.
- Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office).
- Obywatelstwo polskie.
- Nieposzlakowana opinia.
- Niekaralność za przestępstwa umyślne oraz umyślne przestępstwa skarbowe.
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
Wymagania dodatkowe:
- Wykształcenie wyższe w dziedzinie nauk społecznych, ekonomicznych, prawniczych bądź nauk medycznych i o zdrowiu.
- Ukończone kursy i szkolenia z zakresu profilaktyki zdrowia publicznego.
- Doświadczenie zawodowe w pracy w administracji publicznej.
- Doświadczenie w realizacji zadań oraz znajomość przepisów z zakresu polityki zdrowotnej, profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych.
- Doświadczenie i znajomość zagadnień współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami leczniczymi oraz zasad ich rozliczania z realizacji zadań publicznych.
- Wiedza z zakresu funkcjonowania systemu zdrowia publicznego.
- Umiejętność pracy w zespole oraz organizowania pracy własnej.
- Wysoki poziom komunikacji interpersonalnej oraz łatwość nawiązywania kontaktów.
- Wysoka kultura osobista oraz odporność na stres.
- Samodzielność, aktywność, kreatywność, obowiązkowość oraz gotowość do podejmowania nowych wyzwań zawodowych.
Do zadań wykonywanych na stanowisku będzie należało:
- Prowadzenie spraw związanych z zakupami sprzętu medycznego dla placówek ochrony zdrowia.
- Działania w zakresie ewidencji i obsługi mienia będącego na stanie wydziału, pozostającego w użyczeniu w placówkach ochrony zdrowia.
- Sporządzanie i obsługa umów dzierżawy oraz użyczenia środków trwałych.
- Analizowanie i zatwierdzanie merytoryczne faktur, rachunków i innych dokumentów finansowych w zakresie zadań referatu.
- Opracowywanie i aktualizowanie budżetu zadaniowego w zakresie zadań referatu.
- Prowadzenie rejestru PZP na potrzeby bieżącej pracy referatu.
- Realizacja zadań związanych z wymogami systemu kontroli zarządczej w Mieście Gdańsku.
- Przygotowywanie projektów aktów prawnych, umów, pism, decyzji, protokołów i innych dokumentów w zakresie realizacji usług polityki zdrowotnej.
- Zbieranie i analizowanie informacji o lokalnych potrzebach w zakresie zdrowia publicznego.
- Podejmowanie działań informacyjnych i edukacyjnych w zakresie promocji zdrowia oraz ochrony zdrowia.
- Prowadzenie sprawozdawczości z zakresu realizowanych zadań w obszarze zdrowia publicznego.
- Przygotowywanie i procedowanie projektów aktów prawnych, pism, umów i innych dokumentów w zakresie zdrowia publicznego.
- Prowadzenie postępowań na zamówienia publiczne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz regulaminem udzielania zamówień publicznych Urzędu Miejskiego w Gdańsku.
- Udział w pracach komisji, komitetów i zespołów na polecenie przełożonego.
- Udział w organizowaniu seminariów, konferencji, spotkań i kampanii związanych z promocją zdrowia i profilaktyką chorób społecznych.
Kandydatom/kandydatkom urząd oferuje:
Umowę o pracę: pierwsza umowa zawierana jest na czas określony maksymalnie na 6 miesięcy lub na czas nieokreślony.
Wymiar czasu pracy: pełny etat, 40 godz. tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z odrębnymi przepisami).
Sporadyczna konieczność pracy w innych godzinach niż przewidziane w Regulaminie pracy.
Wynagrodzenie zasadnicze w przedziale 4800,00 – 5200,00 zł brutto, w zależności od posiadanego doświadczenia i kompetencji.
Dodatek stażowy zgodnie z Ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Dodatkowe wynagrodzenie roczne, tzw. „trzynastka”, zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej.
Przewidywany termin zatrudnienia: grudzień 2024 r.
Dokumenty należy składać w Urzędzie Miejskim w Gdańsku ul. Nowe Ogrody 8/12 – pokój nr 40 w zamkniętych kopertach lub przesyłać na adres:
Urząd Miejski w Gdańsku
ul. Nowe Ogrody 8/12
80-803 Gdańsk
z adnotacją:
„Nabór na stanowisko urzędnicze: Inspektor ds. polityki zdrowotnej w Wydziale Rozwoju Społecznego K234/24”
Rekrutacja trwa do 08 listopada 2024 roku.
Radca Prawny w Urzędzie Miejskim w Gdańsku
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe prawnicze.
- Zdany egzamin z aplikacji radcowskiej z wynikiem pozytywnym.
- Umiejętność logicznego myślenia.
- Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office).
- Obywatelstwo polskie.
- Nieposzlakowana opinia.
- Niekaralność za przestępstwa umyślne.
- Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z praw publicznych.
Wymagania dodatkowe:
- Doświadczenie w pracy w administracji samorządowej, rządowej, sądownictwie, prokuraturze lub jednostkach gospodarczych.
- Uczestnictwo w szkoleniach.
- Znajomość języków obcych.
- Umiejętność prowadzenia negocjacji oraz komunikatywność.
- Punktualność, rzetelność, systematyczność, dokładność.
- Wysoka kultura osobista oraz przestrzeganie etyki zawodowej.
Zakres zadań:
- Sporządzanie opinii prawnych.
- Opiniowanie aktów prawnych, uchwał i zarządzeń.
- Zastępstwo procesowe w postępowaniach sądowych i administracyjnych.
- Udzielanie bieżących porad i konsultacji prawnych.
- Opiniowanie umów.
- Wykonywanie poleceń przełożonego w zakresie działań Wydziału.
Urząd oferuje:
Umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy lub na czas nieokreślony.
Pełny etat (40 godz. tygodniowo).
Wynagrodzenie zasadnicze: 7000,00 – 8000,00 zł brutto.
Dodatek stażowy i funkcyjny.
Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”).
Dokumenty należy składać w Urzędzie Miejskim w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12 – pokój nr 40 w zamkniętych kopertach lub przesyłać na adres:
Urząd Miejski w Gdańsku
ul. Nowe Ogrody 8/12
80-803 Gdańsk z adnotacją: „nabór na stanowisko urzędnicze: Radca Prawny w Urzędzie Miejskim w Gdańsku K 233/24”
Rekrutacja trwa do 6 listopada 2024 toku.
Podinspektor/Inspektor w Urzędzie Stanu Cywilnego
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie średnie i min. 3-letni staż pracy lub wykształcenie wyższe.
- Znajomość regulacji prawnych dotyczących rejestracji stanu cywilnego (m.in. ustawa Prawo o aktach stanu cywilnego, Kodeks rodzinny i opiekuńczy).
- Brak przeciwwskazań do pracy na wysokości powyżej 3 m oraz do ręcznego przemieszczania przedmiotów.
- Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office).
- Obywatelstwo polskie.
- Nieposzlakowana opinia i niekaralność.
- Pełna zdolność do czynności prawnych.
- Wykształcenie wyższe (administracja, prawo).
- Doświadczenie w administracji publicznej.
- Umiejętność stosowania i interpretacji przepisów prawa.
- Znajomość języków obcych (głównie język niemiecki).
- Doświadczenie w obsłudze klienta.
- Umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy, staranność, dokładność.
- Przenoszenie aktów stanu cywilnego do rejestru.
- Wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego oraz zaświadczeń.
- Utrzymywanie i konserwacja ksiąg stanu cywilnego.
- Obsługa klientów zgłaszających się w celu rejestracji stanu cywilnego.
- Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie rejestracji stanu cywilnego.
Umowę o pracę (pierwsza umowa na czas określony maksymalnie na 6 miesięcy).
Wynagrodzenie zasadnicze w przedziale 4800,00 – 5300,00 zł brutto, uzależnione od doświadczenia.
Dodatek stażowy oraz „trzynastka”.
Przewidywany termin zatrudnienia: grudzień 2024 r.
Dokumenty należy składać w Urzędzie Miejskim w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12 – pokój nr 40 w zamkniętych kopertach lub przesyłać na adres:
Urząd Miejski w Gdańsku
ul. Nowe Ogrody 8/12
80-803 Gdańsk z adnotacją: „nabór na stanowisko urzędnicze: Radca Prawny w Urzędzie Miejskim w Gdańsku K 233/24”
Rekrutacja trwa do 6 listopada 2024 toku.
Starszy inspektor/Główny specjalista ds. administrowania budynkami w Wydziale Infrastruktury
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe (ekonomiczne, techniczne lub w zakresie gospodarki nieruchomościami).
- Minimum 4-letni staż pracy.
- Minimum 4 lata udokumentowanego doświadczenia zawodowego w dziale administracyjnym.
- Umiejętność interpretacji i stosowania przepisów dotyczących gospodarowania nieruchomościami.
- Umiejętność sporządzania umów i pism.
- Umiejętności analityczne.
- Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office).
- Obywatelstwo polskie.
- Nieposzlakowana opinia.
- Niekaralność za przestępstwa umyślne lub skarbowe.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
Wymagania dodatkowe:
- Ukończony kurs zarządcy/administratora nieruchomości.
- Doświadczenie w obsłudze administracyjnej biurowców.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Umiejętność planowania i organizacji pracy.
- Odporność na stres.
- Systematyczność, rzetelność, dokładność.
- Dociekliwość, skrupulatność.
Zakres zadań:
- Gospodarowanie pomieszczeniami Urzędu:
- Prowadzenie i aktualizacja rozmieszczenia komórek organizacyjnych.
- Organizacja przemieszczeń w budynkach.
- Informowanie o zmianach lokalizacji komórek.
- Zarządzanie kluczami.
- Utrzymanie budynków i pomieszczeń:
- Udział w przeglądach technicznych.
- Nadzór nad robotami konserwacyjnymi i remontowymi.
- Zlecanie bieżących napraw i konserwacji.
- Utrzymanie porządku i czystości:
- Monitorowanie usług sprzątania.
- Kontrola usług ochrony osób i mienia.
- Realizacja systemu informacji wizualnej.
- Dekorowanie budynków i flagowanie.
- Zarządzanie środkami finansowymi zgodnie z planem wydatków.
- Analiza wydatków związanych z realizacją zadań.
- Przygotowywanie i realizacja zamówień publicznych.
- Udział w przygotowaniach do wyborów i referendów.
Urząd oferuje:
Umowę o pracę (pierwsza na czas określony max. 6 miesięcy lub na czas nieokreślony).
Pełny etat (40 godz. tygodniowo).
Wynagrodzenie zasadnicze: 5700,00 – 6100,00 zł brutto, w zależności od doświadczenia.
Dodatek stażowy oraz dodatkowe wynagrodzenie roczne („trzynastka”).
Przewidywany termin zatrudnienia: grudzień 2024.
Dokumenty należy składać w Urzędzie Miejskim w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12 – pokój nr 40 w zamkniętych kopertach lub przesyłać na adres:
Urząd Miejski w Gdańsku
ul. Nowe Ogrody 8/12
80-803 Gdańsk z adnotacją: „nabór na stanowisko urzędnicze: Radca Prawny w Urzędzie Miejskim w Gdańsku K 233/24”
Rekrutacja trwa do 6 listopada 2024 toku.
Inspektor/Starszy Inspektor w Referacie Współpracy z Biznesem w Wydziale Polityki Gospodarczej Urzędu Miejskiego w Gdańsku
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie: wyższe (prawo, administracja, zarządzanie i marketing, ekonomia)
- Staż pracy: minimum 3 lata
- Znajomość: tematyki związanej z przedsiębiorczością i gospodarką, w tym potrzeb rynku lokalnego
- Sporządzania analiz ekonomiczno-finansowych
- Myślenia strategicznego
- Precyzyjnego formułowania informacji pisemnych i ustnych
- Obsługi komputera (MS Office)
- Obywatelstwo: polskie
- Inne: nieposzlakowana opinia, niekaralność, pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
Wymagania dodatkowe:
- Znajomość języka angielskiego
- Umiejętność zarządzania informacją
- Planowanie i organizacja pracy
- Praca w zespole
- Kreatywność i samodzielność
- Umiejętność podejmowania decyzji w sytuacjach stresowych
- Obowiązkowość, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista, bezkonfliktowość
- Przygotowywanie koncepcji projektów dotyczących rozwoju przedsiębiorczości
- Współpraca z administracją rządową, samorządami i organizacjami wspierającymi przedsiębiorczość
- Monitorowanie umów i ich realizacji
- Przygotowywanie dokumentacji związanej z zamówieniami publicznymi
- Analiza rocznych sprawozdań finansowych fundacji i stowarzyszeń
- Uczestnictwo w posiedzeniach Rady Miasta Gdańska oraz przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania
Urząd oferuje:
Umowę o pracę (na czas określony maksymalnie na 6 miesięcy lub na czas nieokreślony)
Pełny etat (40 godzin tygodniowo)
Wynagrodzenie zasadnicze w przedziale 5000,00 – 5400,00 zł brutto
Dodatek stażowy oraz dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”)
Możliwość zatrudnienia w listopadzie/grudniu 2024 r.
Dokumenty należy składać w Urzędzie Miejskim w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12 – pokój nr 40 w zamkniętych kopertach lub przesyłać na adres:
Urząd Miejski w Gdańsku
ul. Nowe Ogrody 8/12
80-803 Gdańsk z adnotacją: „nabór na stanowisko urzędnicze: Radca Prawny w Urzędzie Miejskim w Gdańsku K 233/24”
Rekrutacja trwa do 31 października 2024 toku.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.