reklama

Budżet Obywatelski. Działania promocyjne mają zwiększyć frekwencję

Opublikowano:
Autor:

Budżet Obywatelski. Działania promocyjne mają zwiększyć frekwencję - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Budżet Obywatelski
reklama

W ubiegłym roku jedynie co dziewiąty uprawniony mieszkaniec miasta wybrał swoje projekty w głosowaniu nad Budżetem Obywatelskim. Zaplanowane na listopad ma zostać poprzedzona kampanią promocyjną.

W ubiegłym roku frekwencja w głosowaniu nad projektami w Budżecie Obywatelskim wyniosła 11,36 procent. Dość niski udział mieszkańców w wyborze projektów do realizacji to wyzwanie, przed którym stoją władze miasta.

- Wzrost frekwencji jest dla nas oczywiście istotny. W tym roku głosowanie planowane jest na drugą połowę listopada i także przygotujemy działania promocyjne zachęcające mieszkańców do głosowania – mówi nam Olimpia Schneider, kierownik referatu prasowego UM.

Pozytywnie na frekwencję ma wpłynąć otwarcie prawa do głosowania na kolejne grupy mieszkańców.

- W ubiegłym roku zniesiony został limit wieku głosujących, mogą już głosować dzieci oraz młodzież i wielu z nich z tego skorzystało, tym samym znacznie wzrosła liczba głosujących mieszkańców – dodaje Olimpia Schneider.

reklama

Łącznie w tegorocznej edycji budżetu obywatelskiego mieszkańcy złożyli ponad 620 projektów, w tym około 150 w kategorii Zielonego Budżetu Obywatelskiego. Obecnie trwa weryfikacja formalna wniosków mieszkańców. 

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)
Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama
logo