Dziś otwarto oferty złożone w postępowaniu na wybór operatora Systemu Roweru Metropolitalnego. Obszar Metropolitalny Gdańsk-Gdynia-Sopot na realizację projektu chciał przeznaczyć kwotę 107,49 mln złotych. Na operatora systemu MEVO 2.0 zgłosiło się dwóch wykonawców: konsorcjum firm BikeU i Freebike (oferta: 365,31 mln zł) oraz City Bike Global (oferta: 159,27 mln zł). Stowarzyszenie OMGGS czyli 16 gmin biorących udział w organizacji projektu musi teraz podjąć decyzję, czy zwiększy budżet Mevo 2.0.
- Złożone oferty zostaną poddane ocenie komisji przetargowej. Oferty będą dokładnie sprawdzone pod względem formalnym, aby nie było żadnych wątpliwości, co do ostatecznego wyniku przetargu. Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej w ramach przewidzianych kryteriów oceny, zobowiązany zostanie m.in. do przedstawienia dwóch rowerów ze wspomaganiem elektrycznym i dwóch rowerów tradycyjnych - mówi Jarosław Maciejewski, specjalista ds. komunikacji OMGGS.
Nowe Mevo ma być systemem mieszanym złożonym z co najmniej 4099 rowerów (w tym 1000 tradycyjnych), 717 stacji rowerowych oraz po jednym punkcie ładowania baterii w każdej z gmin. Umowa z nowym operatorem będzie podpisana na 90 miesięcy.
Użytkownicy za miesięczny abonament zapłacą 29,99 zł, czyli trzykrotnie więcej niż przy pierwszej edycji roweru metropolitalnego.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.