reklama

Oferty na nowe Mevo zdecydowanie droższe niż zakładany budżet

Opublikowano:
Autor:

Oferty na nowe Mevo zdecydowanie droższe niż zakładany budżet  - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

RoweryAby Mevo 2.0 mogło wystartować, Obszar Metropolitalny Gdańsk Gdynia Sopot będzie musiał zwiększyć budżet o 50 procent. Swoje oferty złożyło dwóch wykonawców.
reklama

Dziś otwarto oferty złożone w postępowaniu na wybór operatora Systemu Roweru Metropolitalnego. Obszar Metropolitalny Gdańsk-Gdynia-Sopot na realizację projektu chciał przeznaczyć kwotę 107,49 mln złotych. Na operatora systemu MEVO 2.0 zgłosiło się dwóch wykonawców: konsorcjum firm BikeU i Freebike (oferta: 365,31 mln zł) oraz City Bike Global (oferta: 159,27 mln zł). Stowarzyszenie OMGGS czyli 16 gmin biorących udział w organizacji projektu musi teraz podjąć decyzję, czy zwiększy budżet Mevo 2.0.

- Złożone oferty zostaną poddane ocenie komisji przetargowej. Oferty będą dokładnie sprawdzone pod względem formalnym, aby nie było żadnych wątpliwości, co do ostatecznego wyniku przetargu. Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej w ramach przewidzianych kryteriów oceny, zobowiązany zostanie m.in. do przedstawienia dwóch rowerów ze wspomaganiem elektrycznym i dwóch rowerów tradycyjnych - mówi Jarosław Maciejewski, specjalista ds. komunikacji OMGGS. 

reklama

Nowe Mevo ma być systemem mieszanym złożonym z co najmniej 4099 rowerów (w tym 1000 tradycyjnych), 717 stacji rowerowych oraz po jednym punkcie ładowania baterii w każdej z gmin. Umowa z nowym operatorem będzie podpisana na 90 miesięcy.

Użytkownicy za miesięczny abonament zapłacą 29,99 zł, czyli trzykrotnie więcej niż przy pierwszej edycji roweru metropolitalnego. 

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama