Spółka PKM S.A. całkiem dobrze oszacowała koszt planowanego przedsięwzięcia. Na ten cel przeznaczono 56,82 mln zł i aż trzy z czterech firm zmieściły się w tym budżecie. Do rywalizacji o zamówienie stanęły następujące firmy:
- TORHAMER sp. z o.o. spółka komandytowa z Gdyni – 43,25 mln zł
- Pomorskie Przedsiębiorstwo Mechaniczno-Torowe sp. z o.o. z Gdańska – 49,16 mln zł
- ROVERPOL sp. z o.o. z Warszawy (lider konsorcjum) – 51,84 mln zł
- NDI sp. z o.o., NDI SOPOT S.A. (partner) z Sopotu – 65,8 mln zł
Przedmiotem zadania jest budowa odcinka linii kolejowej, łączącego istniejący przystanek PKM Gdańsk Kiełpinek z fragmentem bajpasa kartuskiego należącego do PKP PLK, który stanowi linia kolejowa nr 234. Nowy odcinek linii PKM ma spotkać się z torem PKP PLK na wysokości ulicy Osiedlowej w Kokoszkach. Bajpasem kartuskim będą kursowały pociągi z Kartuz do Gdańska podczas planowanej na najbliższe lata przebudowy i elektryfikacji linii kolejowej z Gdyni do Kościerzyny. Wykonawca na zaprojektowanie i wybudowanie fragmentu bajpasa kartuskiego będzie miał 24 miesiące od daty podpisania umowy.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.