#OficjalnaKartaEkstraklasy to oferta przygotowana przez sponsora Ekstraklasy. Karta ma pozwolić klientowi banku identyfikować się ze swoim ulubionym klubem.
- Akcja zapoczątkowana przez PKO Bank Polski od samego startu w wielu ośrodkach cieszy się niesłabnącą popularnością. Wygląd każdej z kart współtworzyli przedstawiciele ekstraklasowych klubów i pracownicy PKO Banku Polskiego - mówi Aleksandra Kalinowska z biura prasowego PKO BP.
Od 20 sierpnia dostępne są nowe wzory kart płatniczych. Pojawiły się wzory przygotowane przez drużyny, które w poprzednim sezonie występowały na boiskach I ligi. Odnowione karty zyskali natomiast fani trzech drużyn, które postanowiły odświeżyć ich wizerunki. Nowe karty Lecha Poznań będą związane z obchodem 100-lecia klubu, Lechii Gdańsk z jubileuszem 75-lecia, natomiast przedstawiciele Wisły Kraków zaproponowali kolorystyczny rebranding.
- Szczególnie w czasie pandemii z racji panujących obostrzeń, otrzymywaliśmy sygnały od wielu kibiców, którzy nie mogli być obecni na stadionach, że właśnie codzienne korzystanie z naszych kart z wizerunkami ich klubów sprawiały, że kontakt z ukochanym zespołem był utrzymywany - mówi Mariusz Chłopik, dyrektor Biura Ekstraklasy i Gamingu w PKO Banku Polskim.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.