reklama

Dymisja w Lechii. Powodem był post na Twitterze o Arce Gdynia

Opublikowano:
Autor:

Dymisja w Lechii. Powodem był post na Twitterze o Arce Gdynia - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Piłka nożna Po odpadnięciu Lechii Gdańsk z Pucharu Polski na oficjalnym koncie klubu na Twitterze pojawił się wpis o Arce Gdynia. Dziś rzecznik prasowy klubu przeprasza i podaje się do dymisji.
reklama

Wczoraj Lechia Gdańsk niespodziewanie przegrała ze Świtem Nowy Dwór w 1/16 finału Pucharu Polski. Dla gdańskiej drużyny to koniec walki w ramach turnieju.

Po tym spotkaniu w mediach społecznościowych Arki Gdynia pojawił się post nawiązujący do tej porażki.

- Pokonaliśmy jedną Lechię, a odpadły dwie - napisano.

Na oficjalnym profilu Lechii Gdańsk na zaczepkę odpowiedział rzecznik prasowy gdańskiego klubu.

- Arka Gdynia, jak dobrze widzieć, że wciąż macie ten kompleks niższości. To była jedyna Lechia, jaką mogliście pokonać i długo się to nie zmieni, bo my do 1 ligi się nie wybieramy, a wam Ekstraklasa nie grozi - napisał rzecznik Lechii.

Dziś na profilu w serwisie Twitter pojawiły się przeprosiny za powyższy wpis oraz informacja o tym, że rzecznik prasowy Lechii podał się do dymisji. 

- Sport to ogromne emocje i wczoraj było ich zdecydowanie za dużo. Przepraszam wszystkich, których uraził mój wczorajszy wpis i informuję, że w związku z tym dzisiaj podałem się do dymisji. Do zobaczenia na sportowym szlaku - napisał Michał Żurawski, rzecznik Lechii.

[twitter:1453315550852091906]

Michał Żurawski był rzecznikiem prasowym Lechii Gdańsk od czerwca 2021 roku. Obowiązki rzecznika klubu od dzisiaj pełni Karolina Zębała.

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama