Utworzenie konta w serwisie TikTok zostało zapowiedziane przez władze miasta kilka miesięcy temu podczas przetargu na dwuletnią obsługę kont Gdańska w mediach społecznościowych. Stworzenie konta na kolejnej platformie społecznościowej jest elementem strategii docierania do różnych grup odbiorców.
- TikTok ma nam pomóc w dotarciu do dzieci i młodzieży. Do tych, których nie znajdziemy już na Facebooku, Instagramie, a na pewno nie znajdziemy ich na Twitterze - mówiła kilka miesięcy temu Olimpia Schneider z gdańskiego magistratu.
Dziś pierwszy film pojawił się na koncie @gdansk_official. Na początek autorzy profilu przygotowali 46-sekundowy materiał pokazujący najbardziej rozpoznawalne miejsca w Gdańsku. Zobaczymy m.in. molo w Brzeźnie, Motławę, murale na Zaspie czy tereny postoczniowe przekształcone na miejsce wypoczynku i rozrywki. Całość powitania z widzami na nowym profilu dopełnia wybrany utwór "Hey Hi Hello - Shaun Baker".
Zgodnie z zapisami przetargu na koncie Gdańska na Tiktoku mają pojawiać się przynajmniej 2 związane z życiem miasta produkcje miesięcznie - każda od 30 sekund do 2 minut.
Pierwszy film można obejrzeć tutaj: TikTok.
Oficjalna strona miasta na Facebooku @gdansk zgromadziła już ponad 260 tysięcy fanów. Ponad 107 tysięcy osób obserwuje kanał @gdansk_official na Instagramie. Profil miasta na Twitterze posiada obecnie ponad około 24 tysięcy obserwatorów.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.