reklama

Maja Bohosiewicz uruchomi w Gdańsku swój butik

Opublikowano:
Autor:

Maja Bohosiewicz uruchomi w Gdańsku swój butik - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Zakupy Założona przez aktorkę i influencerkę Maję Bohosiewicz marka modowa Le Collet uruchomi w Gdańsku swój drugi w Polsce butik stacjonarny.
reklama

Marka Le Collet została założona przez aktorkę i influencerkę Maję Bohosiewicz. Założycielka podkreśla, że rzeczy tworzone są z myślą o oczekiwaniach najbardziej wymagających klientek i klientów, dla których moda jest sposobem na wyrażanie siebie. 

- Od momentu założenia naszej marki, cały czas się rozwijamy - mowa tu nie tylko o poszerzaniu asortymentu, ale również o zwiększaniu dostępności naszych produktów. Już niebawem zaprezentujemy kolekcję biżuterii, modę męską oraz dziecięcą. Przy czym cały czas na pierwszym miejscu stawiamy na najwyższą jakość w przystępnej dla klienta cenie - mówi Maja Bohosiewicz, właścicielka Le Collet.

Dotychczas influencerka sprzedawała produkty głównie za pośrednictwem sklepu e-commerce. Od kilku lat pod szyldem marki funkcjonuje również stacjonarny butik w Warszawie. Już w grudniu odbędzie się otwarcie drugiego salonu, tym razem w Gdańsku.

- Poszerzamy dostępność naszych produktów stacjonarnie - już tylko niewiele ponad miesiąc dzieli nas od otwarcia kolejnego sklepu - tym razem w Trójmieście. To bardzo ważny krok, który pozwoli nam być bliżej naszych klientów - dodaje Maja Bohosiewicz.

Jak podkreśla właścicielka, Le Collet to nie tylko sklep, ale również przestrzeń, gdzie kobiety mogą czerpać inspirację, zadawać pytania i otrzymywać odpowiedzi na temat najnowszych trendów modowych.

- Nasze klientki są włączone w proces tworzenia kolekcji, pokazujemy im nasze propozycje, zadajemy pytania i odpowiadamy na ich potrzeby dzięki bezpośredniej komunikacji i bliskiej relacji. Dzięki nowatorskiemu podejściu do biznesu potrafimy w bardzo krótkim czasie stworzyć produkt który odpowiada na potrzeby klientki i nie przestrzelić się z ilością zostawiając poczucie niedosytu - ponieważ wyjątkowość danej rzeczy polega również na tym, że co druga kobieta nie posiada jej w swojej szafe - podkreśla Maja Bohosiewicz.

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama