reklama

Pamiętaj o przedłużeniu ważności Karty Dużej Gdańskiej Rodziny!

Opublikowano:
Autor:

Pamiętaj o przedłużeniu ważności Karty Dużej Gdańskiej Rodziny! - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości Gdańsk Miasto przypomina posiadaczom Karty Dużej Gdańskiej Rodziny o jej przedłużeniu. Wszystkie osoby, które będą chciały skorzystać z karty w 2022 r. muszą ją przedłużyć do końca grudnia tego roku. Usługa wykonywana jest stacjonarnie, w punktach obsługi ZTM Gdańsk.
reklama

Karta Dużej Gdańskiej Rodziny - czym jest i do czego uprawnia?

Karta Dużej Gdańskiej Rodziny wydawana jest rodzinom wielodzietnym. Uprawnia ona do wielu zniżek oraz wstępów do miejskich instytucji.  Jej posiadacze mogą np. bezpłatnie korzystać z transportu publicznego na terenie Gdańska. W myśl przyjętej 10 lat temu uchwały Rady Miasta Gdańska rodzina wielodzietna, to taka, w której na utrzymaniu jest co najmniej troje dzieci:

  • do ukończenia 18 roku życia,
  • do ukończenia 26 roku życia (kiedy dziecko uczy się, lub studiuje oraz gdy posiada ważne orzeczenie o znacznym stopniu niepełnosprawności)
Kartę Dużej Gdańskiej Rodziny mogą otrzymać jedynie rodziny mieszkające w Gdańsku na podstawie złożonego wniosku.

Jak przedłużyć ważność karty?

Kartę Dużej Gdańskiej Rodziny trzeba przedłużać co roku. Na kartę naklejane są specjalne hologramy, które są ważne przez rok. Wyrobienie karty lub jej duplikatu trwa pół godziny. Osoby, które chcą wyrobić, lub przedłużyć kartę muszą zabrać ze sobą:

  • wypełnione i podpisane wnioski,
  • aktualne zdjęcia (w przypadku wyrobienia nowych kart),
  • wszystkie dotychczas wydane karty,
  • dokumenty tożsamości rodziców/opiekunów prawnych,
  • aktualne legitymacje szkolne (osoby pełnoletnie) i studenckie
Ważność karty można przedłużyć w jednym z trzech punktów obsługi klienta Zarządu Transportu Miejskiego:

Siedziba ZTM, ul. Na Stoku 49, parter, pok. 16/17. Wtorki, czwartki i piątki w godz. 07:00-14:30, tel. (58) 520-57-06.

Punkt Obsługi Klienta nr 2, ul. Stanisława Wyspiańskiego 9A. Poniedziałki i środy w godz. 10:00-17:30. We wtorki, czwartki i piątki w godz. 07:00-14:30, tel. (58) 520-57-67/68.

Punkt Obsługi Klienta nr 4, ul. Świętokrzyska 15 (pętla tramwajowa). Poniedziałki, czwartki i piątki w godz. 07:00-14:30. We wtorki i środy w godz. 10:00-17:30, tel. (58) 520-57-07

Brak miejsca na hologram?

W przypadku braku miejsca na przyklejenie nowego hologramu na karcie, jej posiadacze powinni zgłosić się do Punktu Reklamacyjnego ZTM w Gdańsku, ul. Na Stoku 49, pok. 16/17. Punkt jest czynny od poniedziałku do piątku w godz. 07:00-14:30.

 

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama