Ideą akcji #MiastowMiasto jest zachęcenie do podróżowania po polskich miastach wśród odbiorców głównych facebookowych profili miast. Prowadzona w social mediach kampania reklamuje najciekawsze polskie atrakcje i obiekty, takie jak: muzea, instytucje kultury, obiekty noclegowe, parki rozrywki, galerie sztuki, a także wydarzenia. Jednym z partnerów inicjatywy jest popularny w ruchu turystycznym Gdańsk. Władze naszego miasta wskazują, iż promocja jest potrzebna szczególnie w czasie po pandemii, podczas której szczególnie ucierpiała branża turystyczna.
- Gdańsk to miasto, które silnie utożsamia się z turystami. W ciągu minionych miesięcy bardzo nam ich brakowało. Łącząc siły, jesteśmy w stanie ponownie tchnąć życie w ten ważny element naszego życia. Współpraca pomiędzy różnymi ośrodkami jest potrzebna szczególnie w czasie pocovidowym. Wspólne działania w mediach społecznościowych pozwolą dotrzeć do wielu odbiorców. To natomiast może przyczynić się do powrotu turystów na ulice naszych miast – mówi Aleksandra Dulkiewicz, prezydent Gdańska.
Gdańsk będzie zachęcał do odwiedzenia m.in. Fontanny Neptuna i molo w Brzeźnie, a także do wędrowania alternatywnymi szlakami turystycznymi, np. przez murale na Zaspie. Co tydzień, w każdą sobotę w mediach społecznościowych polskich miast będą pojawiały się promocyjne wpisy dotyczące każdej z biorących udział w akcji miejscowości. Oprócz Gdańska w przedsięwzięciu biorą udział także: Białystok, Bydgoszcz, Katowice, Kraków, Lublin, Łódź, Poznań, Szczecin, Warszawa i Wrocław.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.