Prace gwarancyjne w Tunelu pod Martwą Wisłą obejmą wymianę uchwytów znaków zmiennej treści na nierdzewne oraz uszczelnienie pojawiających się w sposób naturalny przecieków.
- Uszczelnienie istniejących obiektów odbywa się poprzez iniekcję ciśnieniową. Po zdjęciu osłon ogniochronnych, najpierw w sąsiedztwie zlokalizowanego przecieku wykonuje się otwory, a później tłoczy się do nich specjalistyczny środek chemiczny, który pęczniejąc uszczelnia miejsce przesiąku wody. Tę samą technologię wykorzystywano podczas poprzednich prac gwarancyjnych - tłumaczy Magdalena Kiljan z GZDiZ.
Zaplanowane przez drogowców prace będą wymagały całkowitego zamknięcia rury T2. W rurze T1 (kierunek Letnica) wprowadzony zostanie ruch dwukierunkowy.
Kierowcy jadący w kierunku Stogów wjadą do Tunelu przez pas rozdziału, z którego na czas prac zdemontowane zostaną bariery. Wjazd będzie możliwy zarówno z al. Płażyńskiego, jak i z ronda przy ul. Marynarki Polskiej. Po wyjeździe z Tunelu kierowcy wrócą na właściwą jezdnię trasy Sucharskiego.
Prace gwarancyjne na torowisku
Również od czwartku do niedzieli wykonywane będą roboty na torowisku tramwajowym na rondzie przy ul. Marynarki Polskiej. Drogowcy pracować będą nad przełożeniem płyt gumowych przejazdu oraz regulacją i stabilizacją torów. Prace nie będą miały wpływu na ruch tramwajów linii 7 i 10, jednak wymagane będzie zamknięcie przejazdu dla ruchu kołowego. Objazd poprowadzony zostanie przez przejazd przez torowisko za przystankiem tramwajowym "Stadion" z charakterystycznymi bursztynowymi wiatami i przejazd na wysokości Hotelu Arena Expo.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.