Rok po uruchomieniu usługi click&collect w aplikacji mobilnej na smartfonach, POLOmarket zdecydował się na start pełnego e-sklepu.
- Działanie to jest nie tylko kolejnym etapem realizacji przyjętej już klika lat temu strategii transformacji cyfrowej, ale przede wszystkim odpowiedzią na oczekiwania Klientów – tłumaczy Ilona Rutkowska z biura prasowego sieci.
Robiąc zakupy w sklepie internetowym należy wybrać placówkę, z której chcemy odebrać swoje zakupy lub z której mają być one do nas dostarczone. Wybieramy też adres dostawy. Po dodaniu produktów do koszyka należy wybrać metodę płatności (wszystkie formy płatności elektronicznych, a także płatności gotówkowe – przy odbiorze osobistym). Na koniec wskazujemy dogodny dla nas przedział czasowy dostawy lub termin odbioru zakupów w przedziale 8:00 - 22:00.
Gdańsk jest jednym z dziesięciu miast w którym działa usługa. Do końca roku planowane jest udostępnienie jej we wszystkich miastach powyżej 40 tys. mieszkańców, w których znajdują się sklepy sieci.
[news:1156658]
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.