reklama

Dyskonty walczą o klienta online. Kolejna sieć dowiezie zakupy pod drzwi

Opublikowano:
Autor:

Dyskonty walczą o klienta online. Kolejna sieć dowiezie zakupy pod drzwi - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

ZakupyKolejna sieć dyskontowa uruchomiła właśnie możliwość dokonywania zakupów bez wychodzenia z domu. Netto nawiązało współpracę z Everli – platformą umożliwiającą zamawianie produktów spożywczych na określoną godzinę pod same drzwi.
reklama

Everli to platforma służąca do internetowych zakupów produktów spożywczych. Jej użytkownicy zamawiają produkty ze swojego ulubionego sklepu, a następnie otrzymują zamówienie do domu na określoną godzinę i dzień. Przywozi je dedykowany Szoper, który odpowiada zarówno za zakupy, transport, jak i dostawę do domu.

- Oszczędność czasu w zestawieniu z oszczędnością pieniędzy, którą w ramach codziennych zakupów oferuje Netto, to zdecydowanie korzystne połączenie. Liczymy na to, że nowe rozwiązanie dostępne w naszej sieci zyska wielu zwolenników – mówi Patrycja Kamińska, PR Manager Netto Polska.

Asortyment Netto dostępny dla użytkowników platformy Everli obejmuje wybraną gamę produktów ze stałej oferty.

[news:1173911]

[news:1156658]

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama