reklama

Nieudany eksperyment. Autobusowa linia znika spod muzeum

Opublikowano:
Autor:

Nieudany eksperyment. Autobusowa linia znika spod muzeum - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Transport miejskiPo trzech latach linia autobusowa nr 166 zniknie spod Muzeum II Wojny Światowej. Obsługę tej części miasta będą dalej zapewniać inne linie.
reklama

Od marca 2021 do maja 2024 roku trwał eksperyment z wydłużeniem szczytowej linii 166 do Muzeum II Wojny Światowej. W ostatnim czasie, mimo skromnej frekwencji, do muzeum dojeżdżały aż cztery linie autobusowe: całodzienna linia 130 z Jasienia PKM, całodzienna linia 106 z Westerplatte, codzienna linia 208 z Łostowic oraz szczytowa linia 166 ze Sztutowskiej (okolice rafinerii).

ZTM przyznał, że na odcinku do muzeum pasażerów było niewielu, dlatego trasa linii 166 zostanie wkrótce skrócona do Wałów Piastowskich.

- Z powodu niskiej frekwencji na odcinku Wały Piastowskie – Muzeum II Wojny Światowej, przystankiem początkowo-końcowym dla pasażerów będzie przystanek „Wały Piastowskie” – czytamy w komunikacie ZTM Gdańsk.

W ostatnich latach liczba linii na mało popularnym do muzeum systematycznie wzrastała. Od marca 2023 roku, kiedy uruchomiono linię 208, okolicę obsługiwały aż cztery linie.

reklama

Obsługę okolic Muzeum II Wojny Światowej i ulicy Wałowej dalej będą zapewniać linie 106,130 i 208. Trasa linii 166 będzie skrócona od poniedziałku, 13 maja.

[news:1144918]

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama