Rowery zostały przewiezione do Szczecina, ponieważ w tym mieście swoją siedzibę oraz zaplecze serwisowe ma firma GeoVelo, która jest podwykonawcą Mevo 2.0. Wszystkie rowery, które dotychczas były wykorzystywane w ramach pierwszej edycji MEVO, przejdą w stolicy Pomorza Zachodniego przegląd oraz modernizację.
- Zgodnie z umową “Mevy” (stare rowery-przyp.red.) mogą być wykorzystane w nowym systemie według uznania wykonawcy jako rowery zwykłe lub rowery elektryczne. CityBike Global planuje włączyć je do systemu jako rowery tradycyjne - informuje stowarzyszenie Obszar Metropolitalny Gdańsk-Gdynia-Sopot.
Stare rowery będą funkcjonowały, w ramach ponownego uruchomienia systemu MEVO, jako rowery tradycyjne. W Szczecinie zostaną wymontowane z nich silniki i baterie. Jednoślady zostaną też dostosowane do systemu nowego operatora współdzielonych jednośladów.
Zdecydowaną większość floty będą stanowiły nowe rowery elektryczne. Prawie 3100 jednośladów zostanie dostarczone przez włoskiego producenta rowerów Vaimoo.
Obszar Metropolitalny Gdańsk-Gdynia-Sopot oraz nowy operator systemu MEVO planują, że zostanie on ponownie uruchomiony do końca czerwca przyszłego roku.
[news:1273118]
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.