reklama

Pomorska marka wchodzi do świata wielkiej piłki

Opublikowano:
Autor: | Zdjęcie: Drutex

Pomorska marka wchodzi do świata wielkiej piłki - Zdjęcie główne

foto Drutex

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

SportTrzyletnia umowa z jednym z najbardziej rozpoznawalnych klubów na świecie, to największy projekt marketingu sportowego w historii Drutexu, firmą z Bytowa. Partnerstwo zapewni firmie globalną ekspozycję i nowe możliwości rozwoju na strategicznych rynkach.
reklama

Kontrakt na trzy sezony

Drutex, lider w branży stolarki otworowej, podpisał trzyletnią umowę partnerską z Bayernem Monachium, 34-krotnym mistrzem Niemiec, co czyni go z jednym z najbardziej utytułowanych klubów w historii futbolu. Dzięki niej polska marka uzyska status "Official Platinum Partner" oraz "Official Door and Window System Partner". To oznacza, że przez trzy sezony nazwa i logo firmy będą obecne w otoczeniu jednej z najsilniejszych drużyn w Europie, zarówno podczas meczów, jak i w przestrzeni cyfrowej. Drutex będzie miał możliwość wykorzystania w swoich działaniach marketingowych materiałów klubowych - w tym logo, zdjęć i nagrań z meczów oraz wizerunku zawodników -w celu wsparcia działań reklamowych. W ramach tej współpracy powstał już spot reklamowy, który stanie się integralną częścią kampanii mediowej marki, zapewniając jej globalny zasięg i dotarcie do milionów kibiców na całym świecie.

reklama

Globalna ekspozycja 

Elementem współpracy będzie szeroka obecność Drutexu w otoczeniu klubu. Marka zostanie pokazana na bandach LED wokół Allianz Areny, stadionu Bayernu. Trafi także na tablicę sędziowską, a dodatkowo pojawi się w oficjalnych kanałach komunikacyjnych oraz w mediach społecznościowych klubu. Nagrany został również sport reklamowy z udziałem największych gwiazd Bayernu Monachium. Taki szeroki pakiet świadczeń daje firmie wyjątkową możliwość budowania globalnej rozpoznawalności i umacniania swojej pozycji na najważniejszych światowych rynkach

Drutex od lat buduje siłę marki w oparciu o zdrowe fundamenty, niezależność biznesową, konsekwentną politykę inwestycyjną i długofalową współpracę z kontrahentami. Dlatego partnerstwo z aktualnym i wielokrotnym mistrzem Niemiec oraz drużyną regularnie występującą w Lidze Mistrzów i święcącą tam triumfy jest dla nas naturalnym wyborem. Chcemy i możemy wspólnie z Bayernem Monachium kontynuować międzynarodową ekspansję i umacniać swoją pozycję na rynku globalnym. Jesteśmy jeszcze przecież na początku drogi rozwoju. Na szczęście nic nikomu nie musimy udowadniać, bo Drutex to silna i stabilna finansowo firma i lojalny partner w biznesie, a swoją markę i pozycję w branży budowaliśmy przez ostatnie 40 lat. – podkreśla Leszek Gierszewski, Założyciel i Prezes Zarządu Drutex SA. 

reklama

Partnerstwo mistrzów

Dwaj liderzy o podobnym DNA, wybitni w swoich dziedzinach, łączą siły. Współpraca z klubem ze światowej czołówki, zdobywcą 34 tytułów Mistrza Niemiec i wielokrotnym triumfatorem prestiżowej Ligi Mistrzów, wzmocni obecność jednego z czołowych europejskich producentów okien i drzwi na arenie międzynarodowej, z których ponad 80% trafia na eksport. 

Drutex jest jedną z wiodących w Europie firm w swojej branży – tak jak FC Bayern w sporcie. Ponad 40-letnia historia firmy to synonim stabilności i wysokiej jakości, a jednocześnie ciągłej innowacyjności. Cieszymy się, że możemy powitać Drutex w naszej rodzinie partnerów. Mówi  Michael Diederich, wiceprezes FC Bayern.

reklama

Nie jest to pierwsze tak znaczące zaangażowanie firmy w świat sportu. Już w 2024 roku Drutex został Oficjalnym Partnerem Interu Mediolan i nawiązał współpracę z Juventusem Turyn, AS Romą, Cagliari oraz Palermo. Firma ma swoim koncie kampanię reklamową, w której udział wzięli udział Jakub Błaszczykowski, były kapitan reprezentacji Polski, Philipp Lahm- złotym medalistą Mistrzostw Świata z 2014 roku z reprezentacją Niemiec roku oraz Andrea Pirlo-jednym z najlepszych pomocników na świecie.

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)
Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama
logo