Kontrakt na trzy sezony
Drutex, lider w branży stolarki otworowej, podpisał trzyletnią umowę partnerską z Bayernem Monachium, 34-krotnym mistrzem Niemiec, co czyni go z jednym z najbardziej utytułowanych klubów w historii futbolu. Dzięki niej polska marka uzyska status "Official Platinum Partner" oraz "Official Door and Window System Partner". To oznacza, że przez trzy sezony nazwa i logo firmy będą obecne w otoczeniu jednej z najsilniejszych drużyn w Europie, zarówno podczas meczów, jak i w przestrzeni cyfrowej. Drutex będzie miał możliwość wykorzystania w swoich działaniach marketingowych materiałów klubowych - w tym logo, zdjęć i nagrań z meczów oraz wizerunku zawodników -w celu wsparcia działań reklamowych. W ramach tej współpracy powstał już spot reklamowy, który stanie się integralną częścią kampanii mediowej marki, zapewniając jej globalny zasięg i dotarcie do milionów kibiców na całym świecie.
Globalna ekspozycja
Elementem współpracy będzie szeroka obecność Drutexu w otoczeniu klubu. Marka zostanie pokazana na bandach LED wokół Allianz Areny, stadionu Bayernu. Trafi także na tablicę sędziowską, a dodatkowo pojawi się w oficjalnych kanałach komunikacyjnych oraz w mediach społecznościowych klubu. Nagrany został również sport reklamowy z udziałem największych gwiazd Bayernu Monachium. Taki szeroki pakiet świadczeń daje firmie wyjątkową możliwość budowania globalnej rozpoznawalności i umacniania swojej pozycji na najważniejszych światowych rynkach
Drutex od lat buduje siłę marki w oparciu o zdrowe fundamenty, niezależność biznesową, konsekwentną politykę inwestycyjną i długofalową współpracę z kontrahentami. Dlatego partnerstwo z aktualnym i wielokrotnym mistrzem Niemiec oraz drużyną regularnie występującą w Lidze Mistrzów i święcącą tam triumfy jest dla nas naturalnym wyborem. Chcemy i możemy wspólnie z Bayernem Monachium kontynuować międzynarodową ekspansję i umacniać swoją pozycję na rynku globalnym. Jesteśmy jeszcze przecież na początku drogi rozwoju. Na szczęście nic nikomu nie musimy udowadniać, bo Drutex to silna i stabilna finansowo firma i lojalny partner w biznesie, a swoją markę i pozycję w branży budowaliśmy przez ostatnie 40 lat. – podkreśla Leszek Gierszewski, Założyciel i Prezes Zarządu Drutex SA.
Partnerstwo mistrzów
Dwaj liderzy o podobnym DNA, wybitni w swoich dziedzinach, łączą siły. Współpraca z klubem ze światowej czołówki, zdobywcą 34 tytułów Mistrza Niemiec i wielokrotnym triumfatorem prestiżowej Ligi Mistrzów, wzmocni obecność jednego z czołowych europejskich producentów okien i drzwi na arenie międzynarodowej, z których ponad 80% trafia na eksport.
Drutex jest jedną z wiodących w Europie firm w swojej branży – tak jak FC Bayern w sporcie. Ponad 40-letnia historia firmy to synonim stabilności i wysokiej jakości, a jednocześnie ciągłej innowacyjności. Cieszymy się, że możemy powitać Drutex w naszej rodzinie partnerów. Mówi Michael Diederich, wiceprezes FC Bayern.
Nie jest to pierwsze tak znaczące zaangażowanie firmy w świat sportu. Już w 2024 roku Drutex został Oficjalnym Partnerem Interu Mediolan i nawiązał współpracę z Juventusem Turyn, AS Romą, Cagliari oraz Palermo. Firma ma swoim koncie kampanię reklamową, w której udział wzięli udział Jakub Błaszczykowski, były kapitan reprezentacji Polski, Philipp Lahm- złotym medalistą Mistrzostw Świata z 2014 roku z reprezentacją Niemiec roku oraz Andrea Pirlo-jednym z najlepszych pomocników na świecie.
Komentarze (0)