reklama

LV BET sponsorem Lechii

Opublikowano:
Autor: | Zdjęcie: Lechia Gdańsk

LV BET sponsorem Lechii - Zdjęcie główne

foto Lechia Gdańsk

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

SportZnakomite wieści z obozu biało-zielonych. Rundę rewanżową Lechia rozpocznie z nowym partnerem. Przez najbliższe dwa lata będzie nim firma LV BET, potentat na rynku bukmacherskim.
reklama

Przymiarki trwały miesiącami 

Nie jest to pierwsze podejście Lechii do sponsora z tej branży. Kilka miesięcy temu toczyły się zaawansowane negocjacje z Superbet. Według doniesień „Trójmiasta.pl” nie udało się osiągnąć porozumienia finansowego, ponieważ różnica pomiędzy oczekiwaniem klubu, a ofertą złożoną przez bukmachera miała wynieść około miliona złotych.

Jeszcze kilka dni temu pojawiła się w kuluarach informacja o nawiązaniu współpracy z firmą Fortuna, ale to były tylko i wyłącznie plotki, bowiem ostatecznie LV BET będzie wspierał Lechię Gdańsk. 

Spółka powstała w 2016 roku w Katowicach. Przedsiębiorstwo działa na podstawie zezwolenia wydanego przez Ministerstwo Finansów. Oferuje zakłady wzajemne online, jak również w punktach naziemnych. 

reklama

Firma angażuje w sport od kilku lat – w swoim portfolio ma m.in. sponsoring Wisły Kraków (2021-2024), Arki Gdynia (2016-2020), RKS Garbarnię (2020-2021) oraz wiodące partnerstwo w Widzewie Łódź (2016-2022), Stali Mielec (2019-2021), a także kilku wydarzeń sportowych tj. siatkarskie Mistrzostwa Europy 2017 w Polsce czy FAME MMA (2018-2020). Obecnie LV BET wspiera finansowo również Piast Gliwice i Śląsk Wrocław. 

W kampaniach reklamowych bukmachera w Internecie brali udział m.in. Jakub Błaszczykowski czy Łukasz Gikiewicz.

 

Rozwiń

 

LV Bet to dobrze znany gracz bukmacherski na polskim rynku, który wyróżnia się ciągłym rozwojem i kreatywnymi pomysłami. Firma stworzona została przez ludzi z pasją dla fanów sportu, dlatego szczególną wagę przywiązuje do indywidualizacji oferty. Sponsora Lechii wielokrotnie doceniano podczas gali rozdania dorocznych nagród bukmacherskich, także za działalność w 2024 roku. – pisze w swoim komunikacie Lechia

reklama

Dodatek na stroju Lechii

Ekspozycja logotypu sponsora będzie obejmowała na stadionie: bandy LED, telebimy i telewizję stadionową, a poza obiektem m.in. materiały marketingowe, komunikacyjne i media społecznościowe klubu.

Debiut koszulek meczowych z emblematem LV BET na rękawie nastąpi już podczas pierwszego meczu z Motorem Lublin.

Z ogromną dumą i z radością dołączamy dziś do grona sponsorów Lechii Gdańsk – klubu o bogatej tradycji, niesamowitych kibicach i nieustannej ambicji sportowej. To dla nas wyjątkowy moment, bo wierzymy, że wspólnie możemy budować jeszcze silniejszą przyszłość dla Biało-Zielonych - powiedział Sławomir Zieliński, przedstawiciel LV BET.

reklama

Umowa została podpisana na dwa i pół sezonu, a to oznacza, że będzie obowiązywać do momentu zakończenia rozgrywek 2026/2027.

Zaufanie to fundament każdej silnej współpracy, a LV BET udowadnia, że jest partnerem, który wierzy w potencjał Lechii Gdańsk. To marka odważna, nowoczesna i bliska kibicom. Prezentuje wartości, które idealnie współgrają z naszą wizją rozwoju klubu. Ta współpraca to nie tylko wsparcie dla Lechii, ale także wyjątkowe inicjatywy dla fanów, które wspólnie będziemy realizować. Jestem przekonany, że razem z LV BET wprowadzimy nową energię na boisko, jak i poza nim – dla klubu, dla kibiców. Dziękujemy za zaufanie. Cieszymy się, że razem będziemy budować też wyjątkową atmosferę na trybunach. Mam również osobistą nadzieję, że ta współpraca stanie się wyraźnym sygnałem dla kolejnych partnerów, potwierdzającym, że w Lechii Gdańsk zachodzą realne, pozytywne zmiany – zwłaszcza teraz – w roku jubileuszowym, w którym klub obchodził będzie 80-lecie” – dodał Paweł Kokosza, Dyrektor Komercyjny Lechii Gdańsk.

reklama

Sponsorzy Lechii 

Nie znamy dokładnej wartości kontraktu, ale sądząc po tym, że logotyp marki będzie ulokowany na rękawach (a nie na przodzie) biało-zielonych sugeruje, że nie będzie on największym (w domyśle: głównym) sponsorem Lechii. 

Na chwilę obecną jest oczywiście miasto Gdańsk, które przeznaczył na zespół w tym sezonie 10 milionów złotych, samozwańczo tytułując się „partnerem strategicznym”, choć formalnie nim nie jest i nadal – jak możemy wywnioskować z ww. komunikatu – takowego jeszcze nie ma. 

Przypomnijmy, że Lechia Gdańsk, czeka głównego sponsora od ponad 1,5 roku, czyli od początku ery Paolo Urfera (nowego właściciela) w klubie. Wcześniej była nim Energa z Grupy Orlen, ale nie przedłużyła z biało-zielonymi umowy po 30 czerwca 2023 roku, mimo próby negocjacji nowych, korzystniejszych dla Spółki Skarbu Państwa warunków umowy. 

Wpływ na to miał rzekomo głośny – w tamtym czasie - artykuł Szymona Jadczaka z Wirtualnej Polski, który zasugerował powiązania Szwajcara z rosyjskimi oligarchami w przeszłości (co było - zdaniem Lechii - nadinterpretacją faktów ze strony żurnalisty; sprawa trafiła do sądu, ale proces został odroczony) i ze względów PR-owych przedsiębiorstwo po 15 latach postanowiło przestać sponsorować gdańszczan. 

Akutalnie najdłuższą z kolei umową sponsorską (od sezonu 2022/2023) gdański klub związany jest ze sponsorem technicznym - R-GOL.com, dystrybutor sprzętu marki Adidas związał się z Lechią do końca rozgrywek 2025/26.

PARTNERZY LECHII GDAŃSK

Partner strategiczny: Gdańsk
Partner techniczny: R-GOL.com, dystrybutor sprzętu marki Adidas
Partner motoryzacyjny: Toyota Carter Gdańsk
Pozostali: Fihra Data ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich, dostawca technologii do analizy danych, jego właścicielem jest Paolo Urfer oraz Składy i Markety Budowlane BAT, LV BET

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Najnowsze informacje z Gdańska. Newsy z gdańskiego świata: polityki, biznesu, sportu, rekreacji, kultury i edukacji. Katalog i baza firm. Ogłoszenia lokalne. Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama