reklama

Muzeum II Wojny Światowej ponownie otwarte. Duże zmiany dla zwiedzających

Opublikowano:
Autor:

Muzeum II Wojny Światowej ponownie otwarte. Duże zmiany dla zwiedzających - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Instytucje kultury Od wczoraj ponownie dla zwiedzających otwarte jest Muzeum II Wojny Światowej. Dla wspólnego bezpieczeństwa zwiedzanie wiąże się z pewnymi obostrzeniami.
reklama

- Muzeum II Wojny Światowej już w tej chwili jest otwarte dla naszych gości. Żeby mogło tak się stać, musieliśmy podjąć specjalne środki, żeby to zwiedzanie było bezpieczne dla naszych pracowników w ramach pełnionych zadań. Te wszystkie nakazy, zakazy, ograniczenia mają tylko jeden cel – bezpieczeństwo naszych gości, bezpieczeństwo naszych pracowników. Jestem przekonany, że w tej chwili jest bezpiecznie w Muzeum - mówi Kierownik Działu Bezpieczeństwa Waldemar Szulc.

 

 

Od wczoraj otwarte są wystawa główna i czasowa. Liczba osób przebywających w jednym czasie na wystawie głównej została jednak ograniczona o ponad 55%. Teraz w jednym momencie wystawę może zwiedzać 400 osób. Wyłączone zostało kino, strefa VR oraz szatnia.

 

Znajdujące się na wystawie głównej urządzenia multimedialne posiadające możliwość odsłuchu za pomocą słuchawek zostały wyłączone. Pozostałe urządzenia multimedialne zostały przystosowane do działania w trybie pętli, w sposób ciągły, dzięki czemu można będzie zapoznać się z prezentowanymi na nich treściami bezdotykowo. Ponadto na wybranych stanowiskach multimedialnych planowane jest zastosowanie specjalnych czujników gestów Leap Motion, umożliwiający śledzenie ruchów rąk.

 

Dwa miesiące tylko online

 

- Nasze Muzeum jest gotowe, aby przyjąć gości, ale my tych dwóch miesięcy też nie zmarnowaliśmy. W tym czasie zdecydowaliśmy się na to, aby całość działań edukacyjnych, całą naszą misję przenieść do mediów społecznościowych, do sieci. Efekty akcji #M2WSwirtualnie przeszły wszelkie nasze oczekiwania - mówi dr Karol Nawrocki, dyrektor Muzeum II Wojny Światowej.

 

Działania wirtualne muzeum rozpoczęło w momencie jego zamknięcia dla zwiedzających (12 marca). W tym czasie, w mediach społecznościowych i na stronie instytucji udało się wygenerować 13 milionów wyświetleń kampanii #M2WSwirtualnie. Dodatkowo Muzeum rozdało 18 tysięcy bezpłatnych zestawów (maska ochronna + książka wydawnictwa MIIWŚ) w ramach akcji „Maska i Książka”.

 

- W tym trudnym dla nas wszystkich okresie pandemii zdecydowaliśmy się na przełożenie całej strategii komunikacji, promocji Muzeum II Wojny Światowej do Internetu. W tym celu wykorzystaliśmy najnowsze techniki targetowania przekazu komunikacji w mediach społecznościowych, dzięki temu dotarliśmy do osób, które wcześniej nie były zainteresowane tematyką historii. Patrząc na wyniki kampanii, a jest to 13 000 000 wyświetleń, 8000 nowych użytkowników, mamy nadzieję, że osoby te przyjdą do naszego Muzeum już nie wirtualnie - podsumowuje akcje Magdalena Hajduk, kierownik Działu Komunikacji i Promocji Muzeum II Wojny Światowej.

 

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama