Kaufland wprowadzenie usług pocztowych do swoich sklepów tłumaczy rosnącą popularnością zakupów online, a co za tym idzie miejsc, w których można skorzystać z odbioru lub nadania paczek.
- Konsekwentnie stawiamy na koncept one-stop-shopping, dając kupującym dostęp do szerokiego wachlarza usług i produktów najemców naszych pasaży. Mamy świadomość, że to właśnie możliwość zrobienia kompleksowych zakupów oraz załatwienia wielu innych spraw w jednym miejscu, znacznie zwiększa komfort klientów. Dotyczy to także usług pocztowych – tłumaczy Marcin Łojewski, członek zarządu Kaufland Polska.
Rozpoczęcie świadczenia usług pocztowych pozwoli też Kauflandowi na prowadzenie działalności również w niedziele niehandlowe, niezależnie od wielkości sklepu. Członek zarządu sieci przyznaje, że to również jeden z powodów wprowadzenia tego typu usług.
- Na rynku handlowym obserwujemy tendencję uruchamiania tego typu działalności, która jednocześnie stwarza możliwość prowadzenia sprzedaży w niedziele niehandlowe. Uważnie obserwujemy konkurencję oraz trendy i nie zamykamy się na żadne z rozwiązań, które będzie odpowiadać potrzebom naszych klientów - mówi Marcin Łojewski.
Niedawno na podobny ruch zdecydowała się sieć Polomarket. Posiadająca w Gdańsku trzy sklepy sieć, podpisała umowę z Ruchem, w ramach której świadczy usługę "Paczka w Ruchu". Dzięki temu sklepy będą mogły być otwarte w każdą niedzielę niehandlową.
Kaufland nie poinformował jeszcze, kiedy nowe godziny sklepów wejdą w życie.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.