W czwartym przetargu na budowę Nowej Warszawskiej zgłosiło się 5 firm i konsorcjów. Po raz pierwszy pojawiły się oferty mieszczące się w budżecie wykonawcy. DRMG najwyżej oceniła ofertę konsorcjum firm MTM S.A. i Rajbud. Jest to najtańsza spośród wszystkich ofert. Jeśli od wyboru nie będzie odwołań innych oferentów, to właśnie z tym wykonawcą zostanie podpisana umowa. Jeśli tak się stanie, miasto wyda na inwestycję 59 844 137,59 zł.
[news:1112019]
W ramach budowy samej trasy powstanie blisko dwukilometrowa trasa, łącząca pętlę Ujeścisko z trasą łostowicką na wysokości przystanku Przemyska. Po drodze powstaną nowe przystanki: na wysokości planowanej Nowej Unruga, w miejscu pętli autobusowej Piotrkowska oraz na wysokości przystanku autobusowego Przemyska w kierunku Ujeściska. Rozbudowany o dodatkowy peron dla tramwajów skierowanych w Nową Warszawską będzie przystanek tramwajowy Przemyska. Wzdłuż linii tramwajowej powstanie także oświetlony chodnik i droga rowerowa. Prace budowlane powinny potrać do końca 2022 roku. Tramwaje mogłyby zacząć wozić pasażerów w pierwszym kwartale 2023 roku.
Zadanie, oprócz budowy linii tramwajowej wzdłuż Nowej Warszawskiej, przewiduje także przesunięcie kilku słupów trakcyjnych na nowej pętli Ujeścisko. Jeden ze słupów znajduje się tam zbyt blisko toru, przez co tramwaje typu N8C zahaczają o niego lusterkiem.
[news:1126933]
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.