reklama

Gdańsk w kampanii wizerunkowej Związku Miast Polskich

Opublikowano:
Autor:

Gdańsk w kampanii wizerunkowej Związku Miast Polskich - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości Gdańsk
reklama


„Jedno dla wszystkich, wszystkie dla jednego” - pod takim hasłem wystartowała kampania wizerunkowa Związku Miast Polskich. W akcję włącza się również Gdańsk. Władze miasta bardzo mocno podkreślają znaczenie współpracy środowiska samorządowego.



Kampania „Jedno dla wszystkich, wszystkie dla jednego” ma charakter ogólnopolski, a za sprawą miast członkowskich ZMP również lokalny. W przedsięwzięcie zaangażowało się 170 miast członkowskich ZMP. - Kampania podkreśla znaczenie współpracy środowiska samorządowego, wzmacnia poczucie wspólnotowości i wskazuje, że członkostwo w Związku przynosi korzyści płynące ze współdziałania pomiędzy miastami. Jest to szczególnie ważne w tym roku, w którym obchodzimy rocznicę 30-lecia samorządu terytorialnego - mówi Sylwia Betlej z Referatu Partycypacji Społecznej i Rad Dzielnic.


Kampania trwa od 24 lutego do 10 marca. ZMP i miasta będą jednak prowadzić działania komunikacyjne aż do majowych obchodów 30. rocznicy odrodzenia samorządu terytorialnego.


Na razie w ramach kampanii pojawiły się jedynie plakaty w przestrzeni publicznej. Do maja odbywać się będą również debaty merytoryczne dotyczące spraw istotnych dla samorządów.



reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama