Po trwającym pół roku przetargu, ponad 100 pytaniach od potencjalnych wykonawców i kilkukrotnych zmianach terminu zakończenia przetargu, poznaliśmy wreszcie oferty potencjalnych wykonawców. Te jednak znacząco odbiegają od wyceny miejskich urzędników.
Władze miasta za budowę 2 kilometrów linii tramwajowej, ścieżkę rowerową oraz przebudowę skrzyżowań chciały zapłacić 38 mln złotych. Najniższa oferta która wpłynęła do Dyrekcji Rozbudowy Miasta Gdańska była jednak aż o 24 mln złotych większa.
Wszystkie oferty prezentują się następująco:
- Konsorcjum firm: TOR-KAR-SSON Sp.z.o.o, WPRD Gravel Sp. z.o.o, Elgrunt – 62 677 930, 31 zł
- MTM S.A. – 64 607 491, 11 zł
- Strabag S.A. – 67 322 960, 31 zł
- Balzola Polska Sp. z o.o., Construcciones y Promociones Balzola, SA – 71 832 216, 50 zł
- Konsorcjum firm: Roverpol sp. z o.o., Rover Infraestructures S.A.- 76 985 700 zł
- Budimex S.A. – 77 802 437, 76 zł
- Torpol S.A – 77 925 837, 71 zł
- Konsorcjum firm: ALDESA CONSTRUCCIONES POLSKA Sp. z.o. o, ALDESA CONSTRUCCIONES, S.A.- 79 315 721, 64 zł
Tramwaj bardzo potrzebny
Nowa Warszawska jest jedną z najważniejszych inwestycji planowanych w południowej części Gdańska. Dzięki niej znacznie skróci się czas dojazdu z południowych dzielnic miasta do centrum. Trasa biec będzie od budowanej obecnie linii tramwajowej na al. Pawła Adamowicza do al. Havla. Tramwaj będzie poruszał się na południe od obecnej ul. Warszawskiej. Nowa trasa włączy się do al. Havla na wysokości istniejącego skrzyżowania z ul. Łódzką.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.