reklama

Trefl przyciąga najwięcej kibiców. Rekordowa frekwencja w PlusLidze

Opublikowano:
Autor:

Trefl przyciąga najwięcej kibiców. Rekordowa frekwencja w PlusLidze - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

SiatkówkaGdańszczanie chętnie chodzą na mecze siatkówki, a tak przynajmniej wynika ze statystyk PlusLigi. Średnio 3 tys. kibiców przychodzi na pojedynki Trefla, co stanowi najlepszy wynik w lidze.
reklama

Zakończyła się runda zasadnicza siatkarskiej PlusLigi. W ramach podsumowania opublikowane zostały statystyki dotyczące frekwencji na polskich halach.

Ponad 372 tysiące kibiców obejrzało na żywo starcia siatkarzy polskiej ekstraklasy w sezonie zasadniczym, a najwięcej fanów zgromadził Gdańsk. Mecze Trefla przyciągnęły do Ergo Areny 45 111 fanów w 15 spotkaniach, co daje nam średnio 3 tys. widzów na mecz. Najwięcej, a dokładnie 6 550, pojawiło się na tzw. meczu kaszubskim 11 listopada ubiegłego roku, kiedy rywalem było LUK Lublin.

- Widzimy, że frekwencja jest wyższa niż przed rokiem, a już wtedy udało nam się wypracować świetne wyniki. Spodziewamy się, że na fazę play-off znowu będziemy mieć kapitalne wyniki, za co naszym fanom bardzo dziękujemy - mówi Dariusz Gadomski, prezes Trefla Gdańsk.

reklama

Klub przewiduje rekordową frekwencję na meczach fazy play-off, szczególnie że będą to ostatnie występy w karierze legendy polskiej siatkówki Mariusza Wlazłego.

- Jestem pod wrażeniem, jak wielu ludzi przychodzi do Ergo Areny, czujemy się dzięki nim w Ergo Arenie jak w domu. Nasi kibice nie przychodzą tylko na sam mecz, bo mamy w hali całą imprezę, mają co robić dzieci, jest sporo atrakcji pozasportowych. To także klucz do naszej wysokiej frekwencji - stwierdził Lukas Kampa, rozgrywający Trefla Gdańsk.

Gdańszczanie trafili w ćwierćfinale PlusLigi na Jastrzębski Węgiel. Pierwsze spotkanie obu drużyn odbędzie się 8 kwietnia w Jastrzębiu-Zdroju. Drużyny do Ergo Areny przyjadą na trzecie spotkanie 12 kwietnia. 

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)
Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama
logo