reklama

Zostań twarzą gdańskiego TikToka. Miasto ogłosiło konkurs

Opublikowano:
Autor:

Zostań twarzą gdańskiego TikToka. Miasto ogłosiło konkurs  - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Styl życia Gdańsk ogłosił konkurs, którego zwycięzcy będą mogli poprowadzić miejskiego TikToka. Laureaci mają również szansę wygrać 2000 zł oraz warszaty z Edziem - gdańskim raperem. Zgłoszenia na casting są przyjmowane do 26 sierpnia.
reklama

Gdański TikTok istnieje już rok, publikowane są na nim filmiki mające zachęcić nie tylko gdańszczan, ale również turystów do korzystania z tutejszych atrakcji. 

- TikTok ma nam pomóc w dotarciu do dzieci i młodzieży. Do tych, których nie znajdziemy już na Facebooku, Instagramie, a na pewno nie znajdziemy ich na Twitterze - mówiła rok temu Olimpia Schneider z gdańskiego magistratu

Rok od uruchomienia miejskiego TikToka przyniósł ponad 60 filmików oraz ponad 15 tyś. obserwatorów. 

Zostań twarzą gdańskiego TikToka

Urzędnicy ogłosili konkurs na współprowadzenie gdańskiego profilu w tej aplikacji. Jego pierwszy etap polega na stworzeniu filmiku, który potrwa maksymalnie 120 sekund, w którym uczestnik opowie o tym, dlaczego to właśnie on powinien tworzyć gdańskie materiały. Film należy umieścić na dowolnej platformie takiej jak TikTok, czy YouTube, a link do niego wraz z formularzem zgłoszeniowym oraz swoim zdjęciem należy przesłać na specjalnego maila.

[news:1206584]

Zgłoszenia można przesyłać do 26 sierpnia. Kolejny etap będzie polegał na realizacji trzech, nieznanych zadań wymyślonych przez jury.  Nagroda to aż 2000 złotych i warsztaty z raperem Edziem. Ponadto zwycięzca będzie miał szanse na nawiązanie stałej współpracy dotyczącej prowadzenia miejskiego TikToka. 

– Sam jestem twórcą i uważam, że przeprowadzenie castingu w takiej formie jest naprawdę ciekawym sposobem na promocję Gdańska – mówi Piotr Bylina pseud. Edzio – Z drugiej strony, jestem także gdańszczaninem i cieszę się, że mojemu miastu zależy na dotarciu do młodszej publiczności. To na razie rzadko spotykane, by władze miasta doceniały TikToka, a według mnie to platforma z naprawdę dużym potencjałem przekazu – dodaje.

Gdański profil na TikToku powstał już rok temu, a od tego czasu udało się zebrać już 16,1 tys. obserwujących. W porównaniu ilość fanów zebranych przez Łódź to 111,4 tysiąca, Poznań 34,6 tysiąca, a Wrocław prawie 3 tysiące. 

Filmy wpasowujące się w istniejące trendy szybko zdobywają popularność i cieszą się zainteresowaniem. Wśród materiałów można odnaleźć np. ciekawostki na temat miejsc znajdujących się w Gdańsku.

Udział w konkursie może wziąć każda osoba, która ukończyła 16 lat. Niezbędne informacje znajdują się na profilu TikTok @gdansk.

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama