reklama

Kochaj - nie krzywdź! Kampania z nowym filmem o problemie przemocy

Opublikowano:
Autor:

Kochaj - nie krzywdź! Kampania z nowym filmem o problemie przemocy - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Styl życia Jak ustrzec się w codziennym życiu przemocy oraz jak na nią reagować? Problem z odpowiedzią na pytanie może mieć każdy z nas, a zwłaszcza dzieci i młodzież. Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie podpowiada za pomocą filmu.
reklama

Projekt gdańskiego MOPR „Kochaj – nie krzywdź!” jest zestawem działań przede wszystkim profilaktycznych przeciwdziałających problemowi agresji w rodzinach. W ramach tej kampanii powstał właśnie film autorstwa Gdańskiego Stowarzyszenia „Jaś i Małgosia”. Warto odnotować, że w produkcji udział wzięły dzieci z naszego miasta.

- W bardzo prosty sposób młodzi aktorzy pokazują „różne odcienie” rówieśniczych relacji – mówi Małgorzata Niemkiewicz, dyrektorka Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku. - Opowiadają m.in. o sytuacjach konfliktowych, które w efekcie mogą prowadzić do niepożądanych, przemocowych zachowań np. wśród nastolatków. Czasem złośliwa uwaga może prowadzić do tragedii, destrukcyjnie wpłynąć na adresata i zdeterminować także jego dorosłe życie – dodaje.

Młodzież w filmie przekazuje widzom, jak ważne są w życiu takie czyny i wartości jak: wzajemna pomoc, tolerancja, szacunek i zrozumienia potrzeb innej osoby. Film uzupełniono o informację, gdzie szukać wsparcia.

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama