Do mocno promowanego castingu na gdańskiego tiktokera zgłosiło się jedynie 40 osób, z których 25 zostało zaproszonych do kolejnego etapu.
Twórcy mieli do zrealizowania jedno z trzech zadań konkursowych. Następnie jury konkursu, składające się z urzędników, przedstawicieli agencji PR obsługującej miejskiego TikToka oraz Edzia, wyłoniło 3 zwycięzców. Laureatami zostali Natalia Broszkiewicz, Karolina Synowiec oraz Mateusz Kiedrowski. Zwycięska trójka otrzymała nagrodę pieniężną w wysokości 2 tys. zł oraz możliwość współpracy z Piotrem Byliną i przygotowania materiałów wideo na kanały Gdańska pod jego opieką.
- Przy ocenie prac konkursowych kierowaliśmy się różnymi kryteriami. Braliśmy pod uwagę in. kreatywność, elastyczność czy dystans do siebie. I gdybym mógł, nagrodziłbym wszystkich, którzy zgłosili się do naszego castingu, ale zwycięzców mogło być tylko trzech. Będziemy się teraz skupiać na warsztatach. Zależy mi, żeby filmy, które powstaną, były kreatywne, ambitne, ładne, i żebyśmy mogli poczuć w nich gdańskie klimaty - mówi Piotr Bylina.
Konkurs na miejskiego tiktokera kosztował prawie 115 tysięcy złotych.
Gdańsk od ponad roku posiada na TikToku swoje konto, które jest prowadzone na zlecenie urzędników przez agencję PersonalPR. Obecnie ma ono 17,6 tysiąca fanów. Dla porównania konto Poznania na TikToku ma 35 tysięcy obserwujących, a oficjalny profil Łodzi śledzi 138,5 tysiąca obserwujących.
[news:1349816]
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.