reklama

Dyrektor marketingu LEGO: Chcemy tworzyć świat równy dla wszystkich

Opublikowano:
Autor:

reklama
Udostępnij na:
Facebook
Zakupy LEGO w dzisiejszym świecie zna już chyba każdy. Mimo rozwoju gier komputowych, ogromnej konkurencji na rynku zabawek, nadal plastikowe klocki mają tysiące fanów na całym świecie. Na przestrzeni lat marka jednak znacznie się zmieniła.
reklama

Podczas otwarcia pierwszego w Gdańsku sklepu firmowego LEGO można było spotkać setki zarówno małych, jak i dorosłych fanów układania konstrukcji, budynków czy pojazdów z klocków LEGO.

- Kiedyś najliczniejszą grupą fanów byli chłopcy. Dzisiaj obserwujemy, także dzięki różnym prowadzonym przez nas działaniom, jak wzrasta zainteresowanie klockami wśród dziewczynek, które chętnie po nie sięgają. Podobnie rodzice coraz częściej wybierają nasze zestawy także dla nich– przekonuje Beata Kucejko, dyrektor marketingu Grupy LEGO w regionie Polski, Ukrainy i krajów bałtyckich.

Jak podkreśla dyrektor marketingu grupy LEGO, klocki nie tylko są skierowane do szerokiego grona odbiorców, ale niosą też pewne przesłanie.

- Chcemy tworzyć świat równy dla wszystkich, bez względu na rasę, płeć czy niepełnosprawność. W seriach LEGO City czy LEGO Friends znajdziemy np. minifigurki z niepełnosprawnościami czy windę dla wózka inwalidzkiego prowadzącą do domku na drzewie. Mamy dziadka, dziecko, figurki o różnych kolorach skóry – mówi nam Beata Kucejko.

W zestawach coraz częściej pojawiają się też akcenty związane np. z elektromobilnością.

-  Staramy się podążać za zmieniającym się światem. Cykl tworzenia zestawu klocków to nawet trzy lata, więc bardzo często nasi projektanci wyprzedzają trendy – przekonuje Beata Kucejko.

[news:1347193]

Nie tylko dla najmłodszych

Od kilku lat marka konsekwentnie rozbudowuje swoje portfolio produktów skierowanych do dorosłych fanów.

- W czasie pandemii zaczęliśmy rozwijać dodatkową część biznesu skierowaną do dorosłych. Zestawy te zyskały sympatię wśród klientów, którzy mają sentyment do klocków LEGO, ale także znajdują w nich sposób na relaks i oderwanie się od codziennych spraw. W sklepie LEGO w Gdańsku mamy dużą reprezentację zestawów dla dorosłych, których nie można znaleźć w innych miejscach. Wiem, że gdy odwiedzają nas dorośli z dziećmi, to oprócz zestawu LEGO Friends czy LEGO City, kupują też zestaw dla siebie, związany z ich pasjami, np. motoryzacją, roślinami lub sztuką – mówi Beata Kucejko.

Czym różnią się zestawy dla dzieci od tych kierowanych do dorosłych? Przede wszystkim stopniem skomplikowania konstrukcji. Dodatkowo produkty te mogą po złożeniu pełnić rolę dekoracyjną. Mowa tu o takich kolekcjach, jak LEGO Art czy LEGO Botanical.

reklama
WRÓĆ DO ARTYKUŁU
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama