reklama

Rusza remont ulicy Starogardzkiej. Znamy zakres utrudnień

Opublikowano:
Autor:

Rusza remont ulicy Starogardzkiej. Znamy zakres utrudnień - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Inwestycje W najbliższy poniedziałek (4 lipca) rozpocznie się remont niespełna kilometrowego fragmentu ulicy Starogardzkiej. Aż do końca wakacji kierowcy oraz pasażerowie ZTM będą musieli liczyć się z utrudnieniami w ruchu.
reklama

Remontowi będzie poddany odcinek ulicy Starogardzkiej od skrzyżowania z ulicą Nowiny do skrzyżowania z ulicą Pastelową. Od 4 lipca do 31 sierpnia na remontowanym odcinku będzie obowiązywał tylko jeden kierunek ruchu, w stronę Traktu św. Wojciecha. Ruch będzie prowadzony tylko jednym pasem ruchu, a na drugim będą prowadzone roboty budowlane. Wzdłuż remontowanego odcinka będzie obowiązywało ograniczenie prędkości do 30 km/h.

- W trakcie całego okresu prac na remontowanym odcinku ul. Starogardzkiej obowiązywać będzie jeden kierunek ruchu w relacji do Traktu Św. Wojciecha. Odbywać się on będzie jednym pasem, aby roboty mogły trwać na całości drugiego. Taka organizacja ruchu pozwoli zakończyć remont przed rozpoczęciem nowego roku szkolnego – wyjaśnia Magdalena Kiljan, rzecznik GZDiZ.

Kierowcy udający się w kierunku ulicy Niepołomickiej oraz obwodnicy pojadą objazdem, który wyznaczono ulicami: Nowiny, Kampinoską i Niepołomicką. Zmiany dotkną też pasażerów autobusów ZTM. Pojazdy linii 189 od przystanku Gościnna 02 pojadą ulicami: Nowiny, Kampinoską, Srebrną, Kolorową, Pastelową, Niepołomicką i Starogardzką. Na objazdowej trasie będą obowiązywały wszystkie przystanki. W stronę Traktu św. Wojciecha trasa linii 189 nie ulegnie zmianie.

Jaki zakres remontu?

Jak informuje Gdański Zarząd Dróg i Zieleni, w skład prac na ulicy Starogardzkiej wejdą następujące czynności:

  • sfrezowanie wierzchniej warstwy bitumicznej,
  • ułożenie nowych warstw bitumicznych w śladzie istniejącej jezdni z wykorzystaniem konstrukcji jezdni jako podbudowy,
  • wykonanie azylu na przejściu dla pieszych na wysokości Domu Pomocy Społecznej,
  • wymianę nawierzchni istniejącego chodnika,
  • wymianę krawężników,
  • wykonanie nowego oznakowania.
Prace nie obejmą budowy infrastruktury rowerowej. Za remont GZDiZ zapłaci 2 864 517,79 zł brutto.

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama