AP Orlen Gdańsk, czyli klub kobiecej piłki nożnej zawarł współpracę z aplikacją społecznościową TikTok. To pierwsza tego typu umowa podpisana przez jakąkolwiek drużynę piłkarską w Polsce. Filmy zawodniczek na aplikacji biją rekordy w naszym kraju, jeden z nich zebrał ponad 5 milionów wyświetleń. Takim wynikiem nie może się pochwalić nawet Legia Warszawa czy Lech Poznań.
[tiktok:7287651412928908577]
Tiktok w Polsce ma ponad 14 milionów aktywnych użytkowników. Jednak nie zdarzyło się jeszcze, aby został patronem medialnym jakiejś drużyny sportowej. Za granicą można ujrzeć ich logo np. na koszulkach walijskiego Wrexham AFC, którego właścicielami są amerykańscy aktorzy Ryan Reynolds i Rob McElhenney.
- Jako klub piłkarski dostrzegamy, jak ważną rolę w dzisiejszych czasach odgrywają nowe media. Jednym z naszych najważniejszych celów jest dotarcie do możliwie jak największej liczby odbiorców, których zainteresuje piłka nożna w wydaniu kobiecym i którzy, taką mam nadzieję, coraz liczniej zaczną przychodzić na nasze mecze. Chcemy także zainspirować rodziców, by przyprowadzali córki na treningi piłkarskie w naszej akademii - mówił Tomasz Bocheński, prezes AP Orlen Gdańsk.
Gdański klub to największa żeńska akademia piłkarska na Pomorzu. Na co dzień dziewczyny rozgrywają swoje mecze na stadionie przy ulicy Traugutta 29, a okazjonalnie występują również na Polsat Plus Arenie. W poprzednim sezonie dotarły do finału kobiecego Pucharu Polski, a obecnie zajmują trzecie miejsce w tabeli Ekstraligi.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.