reklama

Uniwersytet Gdański z własną przychodnia dla pracowników

Opublikowano:
Autor:

Uniwersytet Gdański z własną przychodnia dla pracowników - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

NaukaNa terenie kampusu Uniwersytetu Gdańskiego w Oliwie uruchomiona została przychodnia, która przejmie zadania służby medycyny pracy wobec pracowników uczelni.
reklama

Nowopowstała na terenie kampusu przychodnia będzie świadczyć usługi z zakresu m. in. badań wstępnych, okresowych, kontrolnych oraz końcowych. W placówce przeprowadzane będą również dodatkowe badania krwi i badania lekarskie pod kątem nosicielstwa boreliozy i szczepień ochronnych. Nowa przychodnia będzie prowadzić również badania kierowców, sanitarno-epidemiologiczne, a także badania psychologiczne osób ubiegających się o wpis lub posiadających wpis na liscie kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. Usługi medyczne w placówce będą świadczone dzięki podpisanej umowie z firmą HMS Assistance.

Uruchomienie przychodni to jedna ze składowych wieloletniego programu ochrony zdrowia pracowników UG. W ramach planu poprawy ochrony zdrowia pracowników UG utworzone zostanie też Sportowe Centrum Rehabilitacji w Centrum Sportu, zaś od lutego działa Centrum Wsparcia Psychologicznego.

reklama

- Organizacja, jaką jest Uniwersytet Gdański, musi w możliwie jak najszerszym stopniu dbać o swoich pracowników, dotyczy to nie tylko obszaru warunków pracy, wspomagania zawodowego, kariery i kolejnych awansów, ale również tak kluczowej kwestii jak zdrowie. W związku z pandemią, izolacją, ograniczoną dostępnością do obiektów sportowych - nasze zdrowie, zarówno fizyczne jak i psychiczne jest często coraz bardziej nadszarpnięte – podkreśla prof. Piotr Stepnowski, rektor Uniwersytetu Gdańskiego.

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)
Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama
logo