reklama

Nadal mało głosów w Budżecie Obywatelskim. Zostały ostatnie dni

Opublikowano:
Autor:

Nadal mało głosów w Budżecie Obywatelskim. Zostały ostatnie dni  - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Budżet Obywatelski Jeszcze tylko do 18 października gdańszczanie mogą wybrać spośród 387 projektów te, które chcieliby zrealizować w naszym mieście. Na razie zainteresowanie mieszkańców nie jest duże.
reklama

Głosowanie w Budżecie Obywatelskim 2022 trwa już od 4 października. Do tej pory udział w nim wzięło 22,5 tysiąca spośród ponad 470 mieszkańców, co stanowi niecałe 5% obywateli. Jak informuje Urząd Miejski w Gdańsku, największą frekwencję w głosowaniu odnotowano na Wyspie Sobieszewskiej i w Letnicy, a najmniejszą na Żabiance. 

Mieszkańcy Gdańska mają jeszcze szansę na oddanie swojego głosu do 18 października. Można zrobić to online przez stronę gdansk.ardvote.pl lub stacjonarnie w Zespołach Obsługi Mieszkańców przy ul. Partyzantów 74 we Wrzeszczu i Nowych Ogrodach 8/12 w centrum. Zagłosować można także w piętrowym autobusie z żółtym logiem BO i w busie z grafiką Karty Mieszkańca, które krążą po gdańskich dzielnicach. 

Nagroda za frekwencję

Urzędnicy przypominają, że dzielnica, w której zostanie osiągnięta największa frekwencja w głosowaniu, wygra nagrodę. Będzie nią posadzenie łąki kwietnej. W ubiegłym roku w Budżecie Obywatelskim zagłosowało łącznie ponad 40 tysięcy, a dwa lata temu 53 tysiące mieszkańców Gdańska.

[news:1229264]

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama