Pozycjonowanie lokalne
Jeśli prowadzisz swoją firmę w Gdańsku, zapewne zastanawiasz się, dlaczego masz tak, nomen omen, pod wiatr? Twoja firmowa witryna hula, a jednak nie przekłada się to znacząco na liczbę odwiedzin w Twoim np. sklepie. Odpowiedź jest prosta: gdańszczanie i gdańszczanki nie widzą Cię w wynikach swoich wyszukiwań. Kluczowe, żeby nie powiedzieć „słowem kluczowym”, jest tu pozycjonowanie: https://semhouse.com/pl/pozycjonowanie/gdansk. Dodajmy: pozycjonowanie lokalne.
Co to oznacza? To poprawa widoczności skoncentrowana na Twoim mieście, dopasowana do Twoich potencjalnych klientów, mieszkających choćby na popularnej i najdłuższej ulicy w Gdańsku, czyli Kartuskiej (dla ludzi spoza naszego wspaniałego miasta: ponad 11 km i cztery dzielnice!). Pozycjonowanie lokalne w mieście takim jak Gdańsk jest dodatkowo utrudnione ze względu na specyfikę Trójmiasta.
Trójmiasto, czyli trójpodział
O jakim trójpodziale mówimy? Chodzi tu o efekty pozycjonowania lokalnego w Gdańsku, czyli zwiększona widoczność (zobaczą Cię nawet z Orłowa!). Wspomniana przewaga konkurencyjna na trójmiejskim podium oraz większy ruch na stronie, który przekłada się na Twoje realne zyski. Ale te trzy elementy nie zrealizują się same, potrzebna jest do tego solidna agencja digitalowa napędzana wiedzą od ponad dekady. Mowa oczywiście o SEM House, będącą częścią większej grupy, skąd także czerpie swoje doświadczenie.
Agencja ta działa wszechstronnie (warto odwiedzić coroczne szkolenie SEO & Content Marketing organizowane przez SEM House w samym centrum Gdańska), ale nigdy nie traci z oczu Twojej firmy. To ostatnie oznacza, że otrzymasz indywidualną strategię SEO, która uwzględni specyfikę Twojego nadmorskiego biznesu. Już pierwszy kontakt z ekspertem agencji, sprawi, że dowiesz się, jakie działania są niezbędne, aby Twoja witryna była lepiej widoczna. Częścią tego procesu jest audyt SEO, co ciekawe SEM House ma w swojej ofercie darmowy audyt SEO (na dzień dobry więc inwestujesz w swoją firmę „bezkosztowo”). Poza tym wszystko to, co wzmocni Twoje pozycjonowanie lokalne: unikalne i wartościowe teksty SEO, jakościowy profil linków. Kto wie, jeśli Twoje plany sięgają poza Gdańsk, Trójmiasto, a nawet Polskę (pobliska Skandynawia?), wspomniana agencja naturalnie przeprowadzi Cię przez ten proces w myśl zasady: pozycjonuj się lokalnie, myśl globalnie.
Pozycjonowanie stron internetowych – Gdańsk czeka na Ciebie
Gdańsk ma swoją lokalną specyfikę, podobnie jak każde inne miasto w Polsce. Widać to także we frazach kluczowych co miesiąc wyszukiwanych przez gdańszczan i gdańszczanki. Spójrzmy na przykłady (w nawiasach podajemy średnią miesięczną liczbę wyszukiwań): Gdańsk atrakcje (22200), noclegi Gdańsk (22200), tanie loty Gdańsk (4400). Jak widać, pominięcie tych przykładowych fraz fizycznie wycina Cię z dobrej pozycji na lokalnym rynku. Nie warto lekceważyć potencjału lokalnych fraz. Zwłaszcza w takim (Trój)mieście.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.