Co dziesiąta złotówka zeszłorocznego obrotu grupy kapitałowej LPP została zarobiona w internecie. Gdański detalista oferuje swoje produkty online w 30 krajach.
Właściciel marek Reserved, Cropp, House, Sinsay i Mohito podsumował miniony rok. Producent odzieży z Pomorza zakończył rok zyskiem operacyjnym na poziomie 880 mln zł, czyli o 16% wyższym niż w 2018 roku. Na dobry wynik finansowy wpłynął między innymi rozwój sklepów internetowych.
W 2019 roku LPP pojawiło się z ofertą online w 14 nowych krajach. Tym samym kolekcje polskiego producenta dostępne są w tym kanale na 30 rynkach.
– Jesteśmy zadowoleni z wyników sprzedaży e-commerce, który osiągnął w minionym roku ponad 1 mld zł przychodu, co stanowi już 11,4% udziału w wyniku Grupy. Na szczególną uwagę zasługuje wzrost zainteresowania zakupami online na zagranicznych rynkach. Przykładem krajów, które osiągnęły wyniki powyżej tej średniej są Rumunia, Węgry, Wielka Brytania i Słowacja – podkreśla Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes LPP. – Jest to dla nas dobry sygnał również do tego, aby nie zwalniać tempa z inwestycjami w rozbudowę sieci dystrybucji dedykowanej obsłudze sprzedaży internetowej. Przewidujemy, że zaplanowane przedsięwzięcia nie tylko pozwolą utrzymać nam ten trend, ale również pomogą w jeszcze lepszym dostosowaniu oferty do potrzeb klientów – dodaje wiceprezes zarządu LPP.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.