Celem uruchomionej kampanii jest przekazanie w przystępny sposób rzetelnej wiedzy na temat różnic w kredytach hipotecznych o stałej i zmiennej stopie procentowej oraz wpływie inflacji na sytuację finansową gospodarstw domowych.
Podstawa kampanii są poradniki dotyczące stóp procentowych i ich wpływie na kredyty, które przygotowano w czterech wersjach, skierowanych do klientów, ale także uczniów, studentów i nauczycieli. Wszystkie poradniki będą dostępne w wersji elektronicznej na stronie kampanii pod adresem bankiwpolsce.pl/inflacja.
Organizatorzy zaplanowali także cykl artykułów edukacyjno-informacyjnych w najpopularniejszych tytułach ogólnopolskich dzienników oraz w mediach regionalnych, lokalnych i samorządowych różnego rodzaju – od telewizji i rozgłośni radiowych, przez portale internetowe, po gazety i biuletyny.
Uzupełnieniem medialnych działań, będą także specjalne wydania cotygodniowego podcastu "3 grosze o ekonomii", który dostępny jest m.in. na Spotify oraz Podcast Apple.
Organizatorzy podkreślają, że w kampanii pod hasłem "Zrozumieć inflację i stopy procentowe" uczestniczą niemal wszystkie największe banki obecne na polskim rynku oraz oba zrzeszenia banków spółdzielczych. Kampania potrwa do końca lutego.
[news:1266225]
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.