reklama

Pandemia przyspiesza wdrożenie technologii RFID w kolejnych markach LPP

Opublikowano:
Autor:

Pandemia przyspiesza wdrożenie technologii RFID w kolejnych markach LPP - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Biznes Nowa rzeczywistość biznesowa spowodowana pandemią koronawirusa oraz rosnąca rola sprzedaży wielokanałowej spowodowała, że gdańska firma LPP przyspiesza wdrożenie technologii RFID w kolejnych markach. Wprowadzenie tzw. elektronicznej metki do marek Mohito, Cropp oraz House będzie zrealizowane ponad 5 krotnie szybciej niż w Reserved.
reklama

Dzięki elektronicznej metce opartej o technologię RFID, gdańska spółka w czasie rzeczywistym śledzi dostępność towaru. Pozwala to firmie lepiej kontrolować przepływ produktów m.in. między magazynami a salonami, a w efekcie szybciej i dokładniej odpowiadać na potrzeby klienta. 

Implementacja RFID w marce Reserved była najszybszym wdrożeniem tej technologii na świecie. Do kolejnych marek LPP chce wdrożyć elektroniczną metkę jeszcze szybciej. 

- W Reserved w ciągu 12 miesięcy wprowadziliśmy RFID w 270 salonach. Obecne planujemy zrealizować to w 867 salonach kolejnych brandów w zaledwie 7 miesięcy w 12 krajach. Oznacza to, że roll out rozwiązania dokonamy ponad 5-krotnie szybciej w porównaniu do Reserved – mówi Agata Mielewczyk, IT Project Manager w LPP.

Elektroniczna metka wdrożona w Reserved w 2019 roku okazała się wsparciem w czasie pandemii. System RFID pozwolił na wsparcie sprzedaży online w czasie zamknięcia sieci stacjonarnej.

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama