Dzięki elektronicznej metce opartej o technologię RFID, gdańska spółka w czasie rzeczywistym śledzi dostępność towaru. Pozwala to firmie lepiej kontrolować przepływ produktów m.in. między magazynami a salonami, a w efekcie szybciej i dokładniej odpowiadać na potrzeby klienta.
Implementacja RFID w marce Reserved była najszybszym wdrożeniem tej technologii na świecie. Do kolejnych marek LPP chce wdrożyć elektroniczną metkę jeszcze szybciej.
- W Reserved w ciągu 12 miesięcy wprowadziliśmy RFID w 270 salonach. Obecne planujemy zrealizować to w 867 salonach kolejnych brandów w zaledwie 7 miesięcy w 12 krajach. Oznacza to, że roll out rozwiązania dokonamy ponad 5-krotnie szybciej w porównaniu do Reserved – mówi Agata Mielewczyk, IT Project Manager w LPP.
Elektroniczna metka wdrożona w Reserved w 2019 roku okazała się wsparciem w czasie pandemii. System RFID pozwolił na wsparcie sprzedaży online w czasie zamknięcia sieci stacjonarnej.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.