Zero Waste to kampania mająca na celu ograniczanie produkcji szkodliwych, plastikowych odpadów. Od początku października, kupując na stacji w Cafe Punkt gorący napój do swojego własnego kubka – klienci oszczędzą złotówkę. LOTOS jest pierwszą tak dużą siecią, która zaangażowała się w tę inicjatywę.
Organizacje ekologiczne alarmują, że każdego roku na świecie zużywa się miliardy jednorazowych produktów, w tym kubków. Mimo rosnącej świadomości na temat segregacji odpadów, jedynie 0,25% tych opakowań trafia do recyklingu.
Lotos zachęca swoich klientów do ograniczenia zużycia plastiku oferując im złotówkę rabatu. Klient, który pojawi się na stacji z własnym kubkiem i zakupi wybrany produkt z oferty Cafe Punktu (małą lub dużą kawę, herbatę, espresso lub napój czekoladowy) otrzyma rabat. Przy wyborze napoju w ramach promocji #zwłasnymkubkiem klienci otrzymają 1 zł zniżki. Akcja obowiązuje od 1 października 2019 na wszystkich stacjach LOTOS.
- Inicjatywa „Z własnym kubkiem” to także aktywny dialog z naszymi klientami, którzy będą mieli okazję przekonać się, że ekologia po prostu się opłaca. Proponowana przez nas zniżka za zakup napoju do własnego kubka to nagroda i zachęta to tego, by żyć świadomie. Mamy nadzieję, że więcej polskich firm także przyłączy się do akcji – mówi Adam Pawłowicz, wiceprezes Zarządu LOTOS Paliwa ds. handlu.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.