reklama

Infoshare 2021. Pięć prezentacji, które zainteresują każdego

Opublikowano:
Autor:

Infoshare 2021. Pięć prezentacji, które zainteresują każdego - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Biznes Jutro w AmberExpo rozpocznie się Infoshare 2021. To największa w Europie Środkowej i Wschodniej konferencja poświęcona biznesowi, nowym technologiom i startupom. Wybraliśmy dla Was pięć prezentacji, które naszym zdaniem zainteresują każdego.
reklama

Tegoroczna edycja Infoshare to aż 5 scen tematycznych, na których wystąpi ponad 150 prelegentów. Wystąpienia, które przewidziano na scenie głównej, będą dostępne dla każdego, kto pobierze darmową wejściówkę. Wstęp na pozostałe będzie płatny.

Oprócz rozmów i prelekcji technicznych sporo będzie prezentacji, które mogą zainteresować każdego. Wybraliśmy 5 propozycji zarówno z płatnych, jak i bezpłatnych wydarzeń.

1. Reklamy dla pokolenia Z

„Pokolenie Z”, czyli pokolenie urodzonych po 1996 roku, jest inne niż dotychczasowe. Inna konsumpcja mediów, komunikacja z rówieśnikami czy sposób spędzania wolnego czasu powodują, że marketingowcy mogą wyrzucić do kosza swoją księgę najlepszych praktyk marketingowych i muszą szukać nowych rozwiązań dotarcia do tej grupy odbiorców.

Prezentacja: Why your marketing to Gen Z will (most likely) fail. And how to prevent it.
Wydarzenie: czwartek, 11:00 - 11:20, MARKETING STAGE (wstęp płatny)

2. Reklama własnej firmy prawie za darmo?

- Reklamy mogą się rozchodzić równie szybko, co plotki i fake newsy, wystarczy tylko poznać odpowiednie mechanizmy. W naukowy sposób je wyjaśnię i omówię na własnych przykładach – przekonuje Jakub Biel, który zaprasza na swoją prezentację.

Jakub Biel był odpowiedzialny między innymi za takie kampanie jak: zrzucenie smartfona ze stratosfery, kampania na Pornhubie przeciw dyskryminacji leworęcznych oraz Dzień Babci w Telegazecie.

Prezentacja: 5 sposobów na kreatywną reklamę za grosze
Wydarzenie: czwartek, 15:40 - 16:00, MARKETING STAGE (wstęp płatny)

3. Telegazeta, Netflix i PornHub w jednej prezentacji

Wyobraźcie sobie, że cofacie się do lat 90-tych. Jak poradzić sobie w życiu bez Google, Netflixa oraz portali informacyjnych. Jakub Kłos i Andrzej Kiesz w 20 minut opowiedzą o tym, jak technologiczni giganci i Telegazeta sprawili, że nasze życie nie jest takie, jakie by było, gdy byłoby inne. Czyli jak je zmienili.

Prezentacja: Prz_szłość jest dziś - o tym, jak Amazon, Telegazeta, Netflix czy PornHub zmieniły nasze życia
Wydarzenie: piątek, 10:00 – 10:20, Arena (wstęp bezpłatny)

4. Inteligentny dom ubezpieczy się sam?

Ubezpieczenia to jeden z najszybciej rozwijających się sektorów finansowych. W rezultacie, na całym świecie coraz częściej pojawiają się oferty skierowane do inteligentnych domów. Nowe rozwiązania to zarówno oszczędność dla firm ubezpieczeniowych, jak i klientów.

Prezentacja: Czy inteligentny dom ubezpieczy się sam? - Praktyczne zastosowanie technologi IoT w finansach
Wydarzenie: piątek, 12:00 - 12:20, INSPIRE STAGE (wstęp płatny)

5. Zapytaj eksperta od Formuły 1

Rob Smedley to ekspert Data Science Formuły 1 i jeden z najbardziej znanych inżynierów wyścigowych. Podczas swojego wystąpienia wyjaśni, w jaki sposób zespoły Formuły 1 wykorzystują pozyskiwane dane do tego by osiągać lepsze rezultaty. Wykład będzie na sesji płatnej, jednak na bezpłatnej Arenie odbędzie się sesja pytań i odpowiedzi. Jeżeli kogoś interesuje Formuła 1, będzie miał szansę na zadanie pytania Smedleyowi.

Prezentacja: Q&A with Rob Smedley
Wydarzenie: czwartek, 11:40 - 11:50, Arena (wstęp bezpłatny)

[news:1227409]

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama