Od ponad roku Zarząd Dróg i Zieleni próbuje wynająć kiosk. Dotychczas urzędnicy chcieli aby zwycięzca przetargu oprócz kiosku zobowiązany był też prowadzić publiczną toaletę, czynną codziennie pomiędzy 6.00 a 20.00. Za skorzystanie z niej mógłby pobrać opłaty wyższej niż 2 złote.
Żaden z ogłoszonych dotychczas przetargów nie dał pozytywnego rezultatu. W pierwszym co prawda udało się wybrać najemcę, ale nie przystąpił on ostatecznie do podpisania umowy. Przy kolejnych próbach GZDiZ miał jeszcze mniej szczęścia. Urzędnicy nie otrzymali ani jednej oferty ze strony zainteresowanych najmem.
Właśnie ogłoszony został kolejny przetarg. Tym razem urzędnicy zdecydowali się jednak usunąć z warunków wynajmu jeden ważny punkt.
- Po poprzednich nieudanych próbach wyboru najemcy, tym razem przedmiotem konkursu jest sam lokal przeznaczony do działalności handlowo-usługowej bez sąsiednich pomieszczeń toalet - wyjaśnia Magdalena Kiljan, rzecznik GZDiZ.
Urzędnicy nie zrezygnowali jednak z innego warunku. Do jego obowiązków najemcy będzie należała obsługa trzech platform dla osób niepełnosprawnych (jedna od strony Bramy Wyżynnej i dwie przy wejściu na przystanki tramwajowe). Wymaganiem GZDiZ jest aby pracownik najemcy pomagał niepełnosprawnym codziennie od godziny 6.00 do 20.00.
Konkurs ofert trwa do 8 stycznia. Minimalna wysokość stawki czynszu wynosi 49,22 zł/m2 miesięcznie.
[news:1029313]
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.