Gdańska firma Energa, przejęta na początku roku przez PKN Orlen, zmienia swoją komunikację wizualną. Nowe logo oraz kolorystyka nawiązuje do płockiego właściciela spółki.
W odświeżonej komunikacji wizualnej oprócz nowych barw, bieli i czerwieni, obok loga Energi pojawia się też znak grupy ORLEN. Od kwietnia Orlen jest większościowym udziałowcem gdańskiej spółki energetycznej. To realizacja rządowego planu stworzenia potężnej grupy energetycznej.
Zmiana identyfikacji Energi będzie przeprowadzana etapami.
- W pierwszej kolejności dostosowane do aktualnej kolorystyki zostaną nośniki związane z realizacją projektów marketingowych (nośniki promocyjne) i sponsoringowych czy też materiały cyfrowe, w tym identyfikacja wizualna w mediach społecznościowych. Dalsze prace będą dostosowane do tempa integracji z Grupą Orlen - mówi Krzysztof Kopeć, dyrektor biura prasowego Grupy Energa.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.