Energa aktualizuje system. Klientów czekają problemy

Opublikowano:
Autor:

Energa aktualizuje system. Klientów czekają problemy - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook
Biznes
reklama


Od wtorku, 11 lutego Energa będzie aktualizować swój system obsługi klienta. Mieszkańców czekają spore problemy, szczególnie tych, którzy mają liczniki przedpłacone lub samodzielnie wprowadzają stan licznika do systemu.



W czasie aktualizacji oprogramowania i modernizacji infrastruktury klienci Energi mogą mieć trudność z zalogowaniem się do elektronicznego biura obsługi klienta, rozliczeniem zużycia prądu w usłudze "Rozliczenia Rzeczywiste" oraz doładowaniem licznika przedpłatowego.


W ostateczności pomoże infolinia


Spółka zapewnia, że w czasie prac modernizacyjnych klienci będą mieli dostęp do prądu. Jeśli ktoś nie doładuje licznika na czas, pomóc będzie mogła infolinia Energi. - Konsultanci pomogą wówczas wygenerować kod, który umożliwi doładowanie licznika - zapewniają przedstawiciele biura prasowego Energii.

reklama


Dłużej, bo aż do 27 lutego występować będą problemy z dostępem do podglądu faktury i sprawdzania salda konta.


reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (0)
Wczytywanie komentarzy
logo