reklama

Energa aktualizuje system. Klientów czekają problemy

Opublikowano:
Autor:

Energa aktualizuje system. Klientów czekają problemy - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Biznes
reklama


Od wtorku, 11 lutego Energa będzie aktualizować swój system obsługi klienta. Mieszkańców czekają spore problemy, szczególnie tych, którzy mają liczniki przedpłacone lub samodzielnie wprowadzają stan licznika do systemu.



W czasie aktualizacji oprogramowania i modernizacji infrastruktury klienci Energi mogą mieć trudność z zalogowaniem się do elektronicznego biura obsługi klienta, rozliczeniem zużycia prądu w usłudze "Rozliczenia Rzeczywiste" oraz doładowaniem licznika przedpłatowego.


W ostateczności pomoże infolinia


Spółka zapewnia, że w czasie prac modernizacyjnych klienci będą mieli dostęp do prądu. Jeśli ktoś nie doładuje licznika na czas, pomóc będzie mogła infolinia Energi. - Konsultanci pomogą wówczas wygenerować kod, który umożliwi doładowanie licznika - zapewniają przedstawiciele biura prasowego Energii.


Dłużej, bo aż do 27 lutego występować będą problemy z dostępem do podglądu faktury i sprawdzania salda konta.


reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama