Od wtorku, 11 lutego Energa będzie aktualizować swój system obsługi klienta. Mieszkańców czekają spore problemy, szczególnie tych, którzy mają liczniki przedpłacone lub samodzielnie wprowadzają stan licznika do systemu.
W czasie aktualizacji oprogramowania i modernizacji infrastruktury klienci Energi mogą mieć trudność z zalogowaniem się do elektronicznego biura obsługi klienta, rozliczeniem zużycia prądu w usłudze "Rozliczenia Rzeczywiste" oraz doładowaniem licznika przedpłatowego.
W ostateczności pomoże infolinia
Spółka zapewnia, że w czasie prac modernizacyjnych klienci będą mieli dostęp do prądu. Jeśli ktoś nie doładuje licznika na czas, pomóc będzie mogła infolinia Energi. - Konsultanci pomogą wówczas wygenerować kod, który umożliwi doładowanie licznika - zapewniają przedstawiciele biura prasowego Energii.
Dłużej, bo aż do 27 lutego występować będą problemy z dostępem do podglądu faktury i sprawdzania salda konta.
Komentarze (0)