Aż 650 pracowników poszukuje Amazon w związku z uruchomieniem w Gdańsku centrum obsługi klientów. Jest ono odpowiedzialne za udzielanie odpowiedzi na różne pytania, związane m.in. z zamówieniami, produktami lub płatnościami. Zespół centrum obsługi klienta odpowiada także za dostarczanie rozwiązań na podstawie innowacyjnych narzędzi oraz technologii.
Amazon planuje elastycznie podchodzić do preferencji pracowników pod kątem miejsca, z którego chcą pracować. Tworzone będą zarówno stanowiska wirtualne, gdzie dominowała będzie praca zdalna, jak i klasyczne stanowiska biurowe.
Wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta nie jest warunkiem koniecznym, ale kandydaci powinni biegle posługiwać się językiem polskim, francuskim, niemieckim lub włoskim, w zależności od rynku, który będą obsługiwać. Jak informuje Amazon, wybrani kandydaci otrzymają od pierwszego dnia pracy atrakcyjny pakiet wynagrodzeń, na który składa się wynagrodzenie godzinowe oraz benefity. Zaliczają się do nich na przykład ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, czy program pomocy pracowniczej.
Informacje o dostępnych stanowiskach oraz możliwość składania aplikacji znajdują się na stronie amazon.jobs/poland-cs.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.